neděle 4. ledna 2009

Zimní běh Kobeřicemi - Winterlauf im Kobeřice







Tak jsem odstartovala závodní sezonu 2009. Dneska jsem poprvé běžela Zimní běh Kobeřicemi. Počasí nic moc – sněžilo, mrzlo, ale nefoukal vítr. Trasu nám pořadatelé připravili vydařenou, napínavou a určitě ne jednotvárnou-střídalo se stoupání, klesání a rovinky. Nevýhodou bylo, že na velké části povrchu byl přimrzlý sníh, ale běžela jsem v dobrých botech (zn. Asics). Takže mi to vůbec neklouzalo. Běžela jsem v kategorii ženy, tedy jenom 4,7 km, muži měli trasu v délce 9,4 km a musím se přiznat,že jsem jim vůbec nezáviděla. Já osobně jsem si totiž „mákla“ i na těch 4,7 kilometrech. Mohou za to přes Vánoce nabraná kila, ano 3 kg navíc se už pronese!!!
Za domovský klub MK Seitl kromě mě běžel Laďa Dvorský, Věrka Božová, Jarda Hrabuška, Vašek Procházka a Tomáš „Andy“ Mrajca. Kromě toho se v roli povzbuzovačů a fotografů ukázali Jarka Marthonka a Hallootto, alias předseda. Je velkou záhadou, proč se nezúčastnil Rosťa Bažanowski, náš Paparazzi, protože původně měl účast v úmyslu. Jednou z domněnek je, že opětovně postihla nějaká zvlášť závažná nemoc, kterými je v posledních 12-měících sužován: bolavé ucho, pata, žebro, kyčel, moribundus apod....
Jak už jsem se zmínila, neběželo se mi lehce, čas v cíli překročil o nějaké ty sekundy 23 minut (23:03), ale nakonec jsem v ženách doběhla jako třetí. Musím říct, že se mi závod líbil, zatím jsem totiž v Kobeřicích běžela jen půlmaraton, ale i po těchto pouhých dvou zkušenostech musím pochválit organizátory, protože všechno pěkně odsýpalo, takže se určitě za rok znovu zúčastním!

Heute habe ich die neue Laufsaison 2009 geoffnet-ich habe an einen Winterlauf im Kobeřice teilgenommen. Das Wetter war schlimm – es hat geschneit und es ist gefroren. Die Strecke, die fuer Frauen 4, 7 Kilometer und fuer Maenner 9,4 Kilometr lang war, hat mir sehr gefallen, weil sie mannigfaltig war und mit dem Steigen. Obwohl bin ich nur 4,7 Kilometer gelaufen bin, im Ziel war ich sehr muede. Warum? Wahrend Weihnachten habe ich 3 Kilos zugenommen und ich habe es gefuehllt :-). Trotzdem passierte ich das Ziel als die dritte in Kategorie „Damen“ (mit der Zeit 23:03).

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

moribundus se projevuje například ko-kokta-ko-koktáním

Anonymní řekl(a)...

Sie hat "eine bewegte Geschichte, die einer Idee, einer Vision entsprang

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Hele Lenko, kromě němčiny by jsi mohla přidat i turečtinu, když ti komentáře píšou i turci z Istambulu :-)

Anonymní řekl(a)...

Lenko tento rok hajím celostátně barvy MKSO...v Kravařích běh neumřel, naopak objevily se nove tváře a tak už se už můžu prezentovat jako mnohaletý člen Ottikova oddílu.
něco se mi ale nezda....ty,že jsi přibrala????:-)

Anonymní řekl(a)...

Běhu zdar metr k metru a najednou vebové stranky. Kde ten maratonský příběh skončí - ŽE by OH 2012.