sobota 5. února 2011

MK Seitl párty - tančím, tedy jsem


Štastní manželé...s pivem...zatím ještě netuší, že vážně budou muset tančit....


Já, Danuš a suho bilo vino kvalitetno. Danuš zároveň předvádí nový typ běžeckých bot-prý na asfalt výtečné

Na stole jsme tentokrát netančily, nýbrž vytvářely model dvojitého w.


Raduz pije Birell, manželka monitoruje situaci :-))



Důkaz, že někteří lidé bez medaile ani ránu (a přitom jsou členové konkurenčního Sektteamu)



Existuje několik jistot. Například, že slunce zítra vyjde, že po zimě přijde jaro a že se tradiční taneční večírek MK Seitl Ostrava vydaří. Po tom včerejším jsem nabyla dojmu, že jeho kvalita má vzestupnou úroveň. Tak dobře jsem se snad ještě na MK Seitl párty nebavila.
Tu největší zásluhu na tom mají zúčastnivší se lidé.Letos se nás sešlo opravdu hodně, podle jedné organizátorky-naší Jarky Marathonky-snad něco kolem stovky. Překvapivě jsem se dozvěděla, že někteří běžci mají manželky (viď Raduzi), že manželé některých běžkyň nejsou jen fiktivní osobou jako paní Colombová (viď Danuš), že někteří běžci chodí s medailí z 1/4maratonu Lenkyčlenky snad i spát (viď Martine). Některé kolegyně běžkyně jsem ani nepoznala. Vidět např. Ivanu Z. nebo Peťu P. v sukni a ne v bežeckém dresu je něco zcela nového.
Troufám si tvrdit, že největším tanečníkem byl včera Žorž Harašta. Jeho taneční kreace byly hodně odvážné, místy hraničící s akrobacií, vždy však bravurně zvládnuté. Nespadli jsme ani jednou. Ale i jinak bylo na parketu stále plno. Letos jsme vypustili tzv. zábavné společenské hry a bylo to ku prospěchu věci...
Na večírek jsem tradičně přišla hladová. Mohla jsem si to dovolit, protože jsme opět měli k jídlu dobrou večeři, jejíž velikost dala mému žaludku na několik hodin zapomenout, co je to hlad.
Byla i tombola. Díky tomu, že taneční sál byl celou dobu osvětlený, podařilo se ji organizátorům udržet v neporušeném stavu až do jejího losování. Vyhrála jsem jednu z cen!!!
Domů jsme šli „až zítra“. Vážně jsem se skvěle bavila. Přidávám pár fotek, zbytek na rajčeti http://www.mkseitl.blogspot.com/.

Žádné komentáře: