úterý 21. října 2008

Lelkování po maratonu - Nach dem Marathon

Harkány - jeden z mnoha bazénů
Dieta v pondělí - Diaet am Montag
Dieta v neděli - Diaet am Sonntag
Pécs
Hrad v Siklos - Siklos Burg

Netušila jsem, že to bude tak těžké, nohy mi lehce poškubávají a cítím běžecký deficit. Přesto ale vytrvávám ve svém předsevzetí dát si po ostravském maratonu v běhání krátkou pauzu. Naposledy jsem běhala ve čtvrtek 16. října. V sobotu 18.-tého jsem i s rodinkou vyrazila do Maďarska směr Harkány a poctivě se již čtvrtý den věnuji pouze plavání, lelkování v horké termální vodě, masážím, degustaci vína z oblasti Villány a návštěvám místních cukráren. Teda v cukrárnách a kavárnách nesaháme Maďarům ani po paty. Mé srdce i žaludek plesá každý den, váhové přírustky neřeším (tajně doufám, že je srazím dolů účastí na ostravském ¼ maratonu). Navíc se báječně vybarvilo počasí, každý den tady máme slunečno, teploty cca 20 C a tak se nám zatím vydařily i výlety do okolí. Máme za sebou s rodinkou Pécs a Siklós, bylo na co koukat.
Ać na dovolené, sleduji každý den http://www.mkseitl.blogspot.com/ a tak tímto posílám srdečné pozdravy kolegům běžcům do hospůdky U pošty. Ačkoliv jsem se dnešní schůze neúčastnila, duchem jsem byla přitom.


Es ist nicht einfach, trotzdem mache ich eine kurze Pause im Training. Letztesmal bin ich am Donnerstag gelaufen. Zur Zeit bin ich in Thermalbad Harkány in Ungarn – jeden Tag ich schwimme, trinke Wein aus dem Gebiet Villány und dazu besuche ich regelmaesig Konditorei...(ich denke, ich bin schon ein paar Kilos zugennomen J ). Das Wetter ist wunderbar, ich mache mit meine Familie viele Ausfluege in der Umgebung.

Žádné komentáře: