sobota 11. října 2008

Ostravský maraton ve znamení 4 - Marathon in Ostrava im Zeichen 4





Tak je dobojováno!!! Pro mně nejočekávanější a nejobávanější závod letošního roku je doběhnut. Strašlivě mě bolí nohy. Vypila jsem snad už 3 litry vody, i do žaludku jsem toho poměrně dost dostala a s tím plným žaludkem se mi konečně dostavil pocit absolutní spokojenosti z dnešního dne. Je to hodně zvláštní, škoda, že nejsem nějaký numerolog, abych si to vyložila, ale: dnes jsem běžela svůj 4. maraton. Doběhla jsem ho s časem 4:04:44 a ve své kategorii skončila 4. Skoro si říkám, jestli těch čtyřek není nějak moc.

Moc jsem si dnes přála zaběhnout maraton pod 4 hodiny. Přece jen doma je doma. A taky jsem šla na závod příjemně vyspaná, odpočinutá, s doprovodem báječných fanoušků (rodinných i klubových), počasí bylo přímo ukázkové. Ještě po 36-tém kilometru se zdálo, že to pod čtyři hodiny dám, měla jsem to rozběhlé na nějakých 3:56 až 3:57 a fakt se mi běželo v pohodě. Ale cca na 37. kilometru přišla krize-hrozitánsky mě rozbolely nohy (to by nevadilo),ale začal se mi houpat žaludek a najednou se pohoda vytratila. A asi tak poslední 2 kilometry jsem se už hodně trápila, okolí moc nevnímala a jen jsem to chtěla mít za sebou. Ale nevadí. Myslím si, že čas jsem nakonec měla slušný, osobáček se v domácím prostředí se dostavil (zlepšení oproti maratonu v Rybniku o 3 minuty) a teď už se fakt jenom raduji a přijímám gratulace.

Myslím, že na ten čas pod čtyři hodiny jsem neměla natrénováno. Chyběly mi objemy, přece jenom jsem poslední 3 týdny dala v tréninku max. 50 km do týdne. Alespoň mám motivaci do příští běžecké sezony. Hlavní je totiž to, že mě to běhání pořád hrozně moc baví a běhám stále zejména pro radost. Ale teď budu lenošit. Zítra se půjdu vyklusat-maximálně 5 km a hodně pomaloučku, v týdnu si půjdu tak 2x zaplavat a do sauny a v sobotu odjíždím na týdenní dovolenou do termálů v Harkány, kde se budu jen rozvalovat v teplém bazénu, užívat si masáží a výtečné maďarské gastronomie.

Do konce letošního roku plánuji už jen Ostravský 1/4 maraton, Hornickou desítku, 1/4 maraton Lenkyčlenky, 12,5 km v Rybniku, Vánoční kross v Bělském lese a Štěpánský běh Porubou. Tedy samé kratší tratě.

A abych nezapoměla. Fanoušci letos byli perfektní, strašně mě to vždycky nakoplo. A v úterý U Pošty bude za osobák tatarák!!!!


Endlich! Marathon in Ostrava, der ich so viel erwartet habe, bin ich heute gelaufen. Meine Muskeln tut mir weh, ich habe schon etwa 3 Liter Wasser getrunken und etwas gegessen und bin endlich zufrieden. Schade, dass ich kein Numerolog bin - ich bin meine 4. Marathon gelaufen, mein Zeit war 4:04:44 und ich die 4-te in meine Kategorie.

Ich bin zufrieden, obwohl ich heute endlich unter 4 stunden laufen wollte. In Ostrava, wo ich lebe...Ich habe heute gut geschlafen, ich war nicht muede, ich habe gute Fans gehabt, das Wetter war super. Noch nach dem 36.-ten Kilometr bin ich fuer der Zeit 3:56:00 - 3:57:00 gelaufen. Dann ist 37-te Kilometr gekommen und damit eine Krise - Schmerzen und das Magenuebel. Lezte 2 Kilometr habe ich sehr gequaelt, ich habe die Umgebung nicht wahrgenommen und wollte im Ziel sein. Sowieso habe ich mene Bestezeit um 3 Minuten verbessert!!!

Naechste 2 Woche mache ich Pause.Nur am Sonntag moechte ich laufen gehen, aber max. 5 Kilometer und sehr langsam. Und dann werde ich nur ausruhen und schwimmen. Am Samstag fahre ich nach Ungarn, im Thermalbad Harkány (Schwimmen, Sauna, Massagen, Wein).

Dieses Jahr moechte ich noch 6 Wettkaempfe laufen, aber nur kurze Strecken.

Žádné komentáře: