středa 29. října 2008

Nečekaný osobáček na Porubském 1/4 maratonu Ueberraschung waehrend 1/4 Marathon




Tak jsem si včera udělala radost. Jak jsem již po Ostravském maratonu avizovala, do konce roku 2008 se chci účastnit už jen závodů na kratší vzdálenosti. Jeden z takových závodů se konal včera v Ostravě - Porubě, šlo o 8. ročník Porubského čtvrtmaratonu. Na závod jsem se moc těšila, relax v Harkány byl sice fajn, ale běhání mi moc chybělo. Taky jsem se těšila na své běžecké kolegy.


Pro závod bylo včera ideální počasí. Celkem teplo, skoro žádný vítr, taky jsem na start nastoupila v dobrém rozmaru a odpočinutá. Ještě než jsem vyběhla, zvládla jsem Rosťovi, našemu Paparazzimu, sdělit, že osobáček by mě potěšil, leč v něj nedoufám. Tajně jsem si přitom myslela na čas 50:00, ten by totiž znamel zlepšení oproti loňskému času 52:15.


První dvě kola se mi běžela fantasticky. Jen jsem byla trochu nervozní z toho, že jsem před sebou neustále viděla v dosahu Lídu Šokalovou. Ona totiž Lída běhá vždycky o dost rychleji než já a měla jsem tudíž obavy, zda jsem to se svou rychlostí nepřepálila. Na záda mi kromě toho funěla Černá jezdkyně Karin. Z toho jsem ale tak nějak nervozní nebyla. Třetí kolo se mi Lída vzdálila a Karin mě předběhla (nebo to bylo až ve 4.-tém kole???)nikterak mě to ale nerozladilo, protože jsem z průběžného času viděla, že osobáček by mohl vyjít. Do toho sem tam zapovzbuzoval Rosťa, Alf, Hallootto, Jarka Marathonka, Mirek Miko a další, čímž jeden prohloubili mé pozitivní rozpoložení. 5-té kolo jsem měla asi nejpomalejší, začala jsem pociťovat únavu, Karin přede mnou, nikdo za mnou...6-té kolo jsem přidala a nakonec do cíle doběhla s časem 48:01 !!!! což znamená, že loňský čas jsem si zlepšila o 4 minuty a 14 sekund. A myslím si, že nebudu přehánět, když řeknu, že je to slušný "posun". Úplně mě to nakoplo do dalších závodů a hlavně do pořádného tréninku. Jen se všichni těšte!!!

A jen tak mimochodem - všechny běžkyně, co jsme se po závodě srazily v šatně, jsme měly postaráno o bonus alias doprovodný program zdarma. Pánové se nám totiž nasáčkovali nejen do šatny, ale hlavně do sprchy. Takovou přehlídku holých běžeckých "prcin" jsme už dlouho neviděly. Věřte tomu, že jsme vás pořádně okomentovaly, proto se příště omotávejte do větších ručníků :-).

Als ich nach dem Marathon in Ostrava geschrieben habe, bis Ende des Jahres 2008 moechte ich noch an Wettkaempfe teilnehmen, aber nur "kurze Strecke". Deshalb habe ich mich am Dienstag 28-te Oktober 2008 fuer 1/4 Marathon in Ostrava - Poruba entschieden. Ich habe mich sehr gefreut. Waehrend meinen Urlaub in Ungarn hat mir das Laufen sehr gefehlt und ich wollte auch meine Kollegen sehen. Alles war toll: das Wetter, die Strecke (6 Runden), meine Laune und meine Form. Ich war ausgeruht. Schon nach der 4-te Runde habe ich gewusst, dass im Ziel kann ich grosse Verbesserung erwarten. Und es hat mir gelungen. Mit der Zeit 48 Minuten 1 Sekunde habe ich um 4 Minuten und 14 Sekunden verbessern!!! (derselbe Wettkampf bin ich am 27-te Oktober 2007 mit der Zeit 52:15 gelaufen)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zrovna jsem si včera liboval, jak je to bez té němčiny pěkné. Saša N.

Lenkačlenka řekl(a)...

Sašo, to se nezlob, ale já to slíbila svým kolegům z Německa, Švýcarska, Rakouska a Maďarska, my totiž jako že na dálku společně trénujeme :-)

Anonymní řekl(a)...

V tom případě prosím i maďarsky, ať to má šťávu. Késenem. Saša N.

Anonymní řekl(a)...

A kdo teda s těma prcinama dopadl nejlépe ?