čtvrtek 24. dubna 2008

15 těžkých kilometrů v Rybniku

moje nejmilejší fanynka Anetka


No tak sláva, v neděli 20.4. se mi po dlouhé době podařilo účastnit se běžeckého závodu. Jednalo se o 15. km běh v Rybniku zařazeného do letošního poháru RYBOST a nutno podotknout, že se jednalo o běh poměrně těžký. Na start jsem i přes deštivé a chladné počasí nastupovala s nadšením a optimismem. Přešlo mě to cca po 2. kilometru...Trasa totiž byla sice moc hezká, vedla po celou dobu lesem, ale byla hodně náročná. Kross, kopec nahoru, kopec dolu, všude samé blátíčko.
Co se mi ale moc líbilo je skutečnost, že každý kilometr byl značený, takže jsem už cca od 5-tého kilometru tušila, že by mohl přijít osobáček. 15 km jsem totiž běžela teprve potřetí. Poprvé to bylo v září 2007 v Oswiecimi, tehdy jsem s časem 1h.22min zaběhla trasu, která vedla celá po rovince. Pak jsem v listopadu 2007 běžela náročnou Hrouzovku, s časem kolem 1h24m.
No zkrátím to – do cíle jsem doběhla s časem 1h:19min:32s. Paráda, jsem absolutně spokojená. A jako vždycky po doběhnutí, začala jsem se už těšit na další závod.
Musím opětovně pochválit organizátory běhu, že kromě závodu v parádním terénu pro nás nachystali hodinu plavání v bazénu a pak moc dobrý oběd. Bohužel jsem se už s ohledem naskutečnost, že jsem spěchala na služební cestu, nemohla zúčastnit závěrečného vyhlášení výsledků závosu, takže jsem se až od svého klubového parťáka Libora dozvěděla, že jsem v ženách skončila 3!

Takže moji milí kluboví kolegové-až se vrátím v červnu ze služební cesty, čakají vás 3 pizzy-za osobák, za 3. místo a za doufám šťastný návrat :-)

1 komentář:

Lenkačlenka řekl(a)...

S tou pizzou dojde na Tebe řada až někdy v srpnu. Jarda Hrabuška totiž mezitím stál minimálně 4x na bedně a já měl svátek, což se do té doby doufám zapomene :-)))
Jó a ještě Jorgos byl druhý v Pardubicích. Pizzu mu určo připomene Nikos. Že Nikosi ?