neděle 28. září 2008

Bronzový Ostravský půlmaraton - Bronzehalbmarathon in Ostrava

Svěží a usměvaví před startem - Frisch und lachend vor dem Start
Lenkačlenka jede -vede? - Ist Lenkačlenka in Fuehrung?
Strhaná v cíli strhávající startovní číslo - Erschoepft im Ziel
Půlmaratonská svačina - Die sgnt. Halbmarathonjause

Tak ho mám za sebou - Ostravský půlmaraton. Konal se v sobotu 27.9. v Ostravě - Hrabové. Počasí vyšlo podle mého názoru úplně ideální-sice svítilo sluníčko, ale nebylo horko a vítr zas tak hodně nefoukal. Prezentace před startem proběhla bleskurychle, šatny byly prostorné, čisté a vybavené, trať byla dobře značená a ještě před startem nám ji pro jistotu vysvětlil náš Hallootto.

Hrozně jsem se na tento půlmaraton těšila, protže mi loni utekl a dle vyjádření mých kolegů se jedná o hodně rychlou trať. Původně jsem si vysnila, že bych mohla pokořit svůj květnový osobní rekord (1:48:56), bohužel jsem v týdnu před startem brala antibiotika, takže jsem pro jistotu vůbec neběhala.Asi ani nebylo moc rozumné se půlmaratonu zúčastnit, ale když já se tolik těšila...Tak jsem si alespoň řekla, že poběžím zvolna, tréninkově, pomalu. Ale copak to jde? Zase mě strhnul dav a vidina bedny a toho osobáku...Ještě na 15-tém km to na ten můj rekord vypadalo, podle mezičasů dokonce na čas 1:46. Ale nakonec jsem cca poslední 3 km byla tak "ucaprtaná", že jsem byla spokojená i s časem 1:49:30 (časem si nejsem zcala jistá, je to čas z mých stopek, na ten oficiální jsem se ani nebyla scopna zeptat). No a taky mi samozřejmě udělalo radost 3. místo v kategorii ženy nad 35 let.

Tak a teď musím hrozně pochválit organizační tým. Všechno běželo jak po drátku, žádné zbytečné prostoje. Pivo v cíli a taky jiné občerstvení, teplá voda ve sprchách (no tak alepoň vlažná), svižné vyhlášení výsledků a tomboly.A pan starosty, co předával poháry celkem fešák :-) - na tom ale asi organizační tým nemá podíl.

I když drobná chybička se vloudila - o té píšu v dalším příspěvku.

Gestern bin ich den Halbmarathon im Ostrava gelaufen. Die Bedingungen waren toll - sonnig aber keine Hitze, die hervorragende Organisation, die gut markierte Strecke. Ich habe sehr auf den Halbmarathon gefreut, weil diese Strecke sehr schnell ist und ich habe von neuen Personalrekord getraeumt. Aber ich habe schon wieder ein bisschen Pech gehabt - in der Woche war ich krank und habe die Antibiotika eingenommen. Aus diesem Grunde bin ich eine Woche nicht gelaufen, ich habe keinen Training gemacht. Zuerst wollte ich nur langsam laufen.Aber nach dem 15-ten Kilometr habe ich sehr gute Zwischnezeit gehabt (fuer der Zielzeit 1:46)...Die letzte 3 Kilometer war ich leider sehr muede. So wie so bin ich mit der Zeit 1:49:3O und 3-te Stelle (Kategorie Damen ueber 35 Jahren) zufrieden.

Žádné komentáře: