úterý 25. srpna 2009

Můj nejkrásnější maraton - sice porodní, ale pod čtyři!!!


Verze Malý Ďáblík


Verze Andílek


Po necelých 4 hodinách v cíli

Tak jsem se konečně dočkala. V pátek 21.8.2009 jsem si doběhla do cíle pro nejcennější trofej-po cca necelých čtyřech hodinách provázených bolestí, ale i neskutečným odhodláním „dát to“ se mi narodila dcera Markétka s mírami 3,10 kg a 48 cm.
Celé těhotenství jsem žertovala, že když se mi letos nezadaří běžet maraton, zkusím alespoň ten porod zvládnout pod čtyři hodiny. A ono se to povedlo, byť s vypětím všech sil. Určitě mi byla nápomocná má dobrá fyzická kondice, myšlenky na maraton se mi i během porodu několikrát mihly hlavou.
Teď mám před sebou pár týdnů „dávání se dohromady“ a 1. října 2009 si plánuji svůj velmi mírný první potěhotenský a poporodní trénink.

1 komentář:

Jana C. řekl(a)...

Ahoj Leni !!!
Vítám mezi nás Markétku a přeji ji jen to nejlepší.Oběma zdravíčko.
Ať se má u Vás tak dobře jako Anetka.
Je moc krásná.
Čauki Jana Cienc.