sobota 10. října 2009

Deset statečných na startu I. ročníku ostravského minimaratonu Minimarathon in Ostrava

Propagace pořadatele - die Propagation des Veranstalters Deset statečných


Dobíhám


Vítězné ženy



Vítězní muži



V Ostravě se dnes běžel 48.-mý ročník maratonu. Letos jsem ho bohužel musela vynechat. Abych přece jen nepřišla o báječnou závodní atmosféru, ráda jsem se ujala organizace minimaratonu – běhu na 4,2 km. Ještě v pátek večer jsem tipovala, že by se běhu mohlo účastnit tak asi 20 běžců. Možná by k tomu i došlo, kdyby nás v sobotu v Ostravě nezklamalo počasí v podobě chladna a vytrvalého deště.
Sama jsem si minimaraton chtěla i zaběhnout i s Markétkou v kočárku. I v propozicích závodu jsem uváděla, že maminy s kočárky a dětmi jsou vítány. Přihlásily jsme se tři, ale ještě před startem jsme se domluvily, že vzhledem k dešti a kalužím na trase bude lepší nechat naše mimina v péči rodinných příslušníků a organizátorů a vyběhnout na trať sólo.
V 10.15 nás nakonec na Masarykově náměstí v Ostravě startovalo 10. Nejstaršímu účastníkovi bylo 60, nejmladšímu 6 let. Trať částečně kopírovala trasu hlavního závodu, běželi jsme dva okruhy z Masarykova náměstí kolem Ostravice a zpět a když jsem tak potkávala maratonce, byla jsem trošinku ráda, že letos maraton vynechávám-přece by se mi 4 hodiny na studeném dešti pobíhat nechtělo.I když.....
Trasu jsem nakonec zdolala s časem 21:34. Což 7 týdnů po porodu není špatné ( ještě před dvěmi týdny jsem kilometr běhala za sedm minut) Ale už asi tak od třetího kilometru jsem cítila, že mi hodně těžknou nohy. Příčinou je asi hlavně zbývajících 6 těhotenských kilogramů, do konce roku mám ještě na čem zapracovat.
Markétka ani netuší, co její mamka prováděla. Celý závod spokojeně prospala!

Heute hat sich in Ostrava der 48.-te Jahrgang des Marathons stattgefunden. Marothon konnte ich noch nicht laufen, deshalb habe ich mich entschieden, einen Minimarathon (4,2 km) zu veranstalten. Das Wetter hat uns nicht gewogen - regnerisch und kuehl. Wir sind 2 Runde gelaufen und ich habe fuer die ganze Strecke die Zeit 21:34 gebracht. Ich bin damit ganz zufrieden. Aber! - 7 Woche nach dem Geburt haben mir noch 6 Kilos geblieben und diese Kilos verlangsamen mich...

4 komentáře:

roambr řekl(a)...

Ahoj, Leni už jsem děkoval za možnost startu pro nás - starší, netrénující a párkilonavíc mající (se týká výhradně mě!).
Nemůžu otevřít pdf. výsledky a rád bych znal svůj čas, pokud tam je. Dík za odpověď Rosťa

Anonymní řekl(a)...

Někdo má sportovního ducha a běhá.
Jiný má rozum a raději si vypije.
Ale všichni jsme bdělí a ostražití.
:-)
S bojovým pozdravem NEPROJDOU
http://pohranicnik.bloguje.cz/

Anonymní řekl(a)...

I all the time used to read piece of writing in news papers but now as I am a
user of net so from now I am using net for articles, thanks to web.



My web site - gnc hcg drops

Anonymní řekl(a)...

Hi, of course this article is actually fastidious and I have learned lot of
things from it on the topic of blogging. thanks.


Look at my website - updated blog Post