úterý 21. září 2010

Wachau maraton - tak jsem zpátky (den třetí)


Zasloužený odpočinek v Laa an der Thaya


V noci možná mrzlo, takže v pondělí ráno se nikomu ze zaprdněných a tedy částečně vyhřátých stanů a spacáků nechtělo. Čekal nás však další hodně příjemný, i když poslední den našeho maratonského putování – Therme Laa an der Thaya. Nejdříve jsme ale museli provést velký nákup. Údolí Wachau je známo jako vinařská oblast se zaměřením na veltlínské zelené. A tak jsem si vyhlédli sklípek a nakupovali anakupovali a ochutnávali...
No a termály byly úžasnou relaxační tečkou. Na tři hodiny jsme se naložili do bazénů, vířivek, slané vody a jak nám tak bylo dobře, plánovali jsme další a další maratony. Takže v roce 2011 poběžíme Berlin, v roce 2012 Helsinky, rok 2013 a 2014 lavíruje mezi Barcelonou, Moskvou, Kijevem, Švédskem. Pecka bude rok 2015 – dva členové se rozhodnli oslavit kulaté výročí svých narozenin v New Yorku a my jim rádi budeme dělat doprovod!!!!
Za tři týdny se koná maraton v Ostravě. Vůbec ještě nevím, zda ho poběžím nebo zda se rozhodnu pro půlmaraton. Nebo se možná zúčastním pouze jako divák. Nic teď neřeším. Nechávám všemu volný průběh, nijak se nestresuji. Běhám přece hlavně pro radost.

5 komentářů:

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Tři členové!!! Ty vole, mi už bude p.desát :-(

Raduz řekl(a)...

Krásně jsi to sepsala Leni, v práci mi všichni ty krásné zážitky mnou líčené závidí ... :-))). A když shlédnou fotky, tak chtějí k nám do klubu !!!

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem cekal, jak se poperes se 4hodinovou metou. Nakonec jsi na ni nedosahla, i tak Ti vsak patri me GRATULACE a OBDIV! Na jednu stranu me to mrzi, protoze jsem Ti jeji pokoreni pral, na druhou stranu muze nas virtualni souboj v prekonani 4h pokracovat! A co vic, treba ho prevedeme do realneho souboje! Co treba PIM 2011? Nebo se chystas na nejaky zimni maraton?! ;) Na dalsi casoprostorove souboje se tesi BOBika

Lenkačlenka řekl(a)...

BOBiku, na PIM 2011 to nevidím. V roce 2011 určitě poběžím Berlin a v jarní sezoně mě láká Bratislava. Co ty na to????

Anonymní řekl(a)...

Mno ... je to otevrena vyzva! ;) Poresime doma terminy a finance a snad alespon jeden termin vyjde. Budu se tesit! ;) Ted uz jen byt zdravy a trenovat!!! BOBika