čtvrtek 23. prosince 2010

Závod nebo gaučink? To je, oč tu běží...


Jak říkám-po startu pěkně v řadě za sebou a pooomalu.


Maminy a omladina




Jo! V cíli a v doprovodu bodyguardů - mám to za sebou.


Mohla jsem dnes dopoledne páchat „gaučink“. Uspat Markétku, Anetce pustit televizi a sama se s časopisem v ruce uvést do horizontální polohy.Copak to ale jde, když jirka Brož pořádá Vánoční kros v Bělském lese? A venku je hezky, nepřší, nefouká, jen to lehce zavání smogovou situací?
Letos mě závod čekal už potřetí. V roce 2007 jsem 6 km běžela něco kolem 28 minut, v roce 2009 něco kolem 36 minut no a dnes to byla velká neznámá vzhledem k tomu, že na trase bylo občas náledí, občas tající sníh, občas hluboké závěje. Bylo mi jasné, že se osobák v žádném případě konat nebude.
Ráno bylo hodně hektické. Uvařit všechno na bramborový salát, předvařit si rybí polévku, uvařit oběd. Na start jsem s Anetkou a Markétkouv kočárku vyrazila těsně před desátou hodinou, takže jsme musely poměrně dost spěchat, aby jsme k 2 km vzdáleném startu dorazily do 10:30. Naštěstí jsme to zvládly a já se ani nemusela rozcvičovat, protože jsem svižnou chůzí byla pěkně zahřátá.
Bylo to tak fajn, vidět na startu známé tváře. Forresty, další MK Seitlovce a také spoustu mimoklubovních kolegů. Kecám – doslova mnou lomcovaly endorfiny...
První kilometr na oválu v Areálu zdraví (Pilinka) nebyl o běhu. Všichni jsme běželi krokem, v řadě za sebou, předbíhat nebylo možné, ťapkali jsme si po vyšlapané pěšince. Jakmile ale trasa zamířila směrem do lesa, každý nasadil své závodní tempo. I já. Pěkně jsem tedy funěla a hekala. Ale nechtěla jsem se ulívat a také jsem potřebovala být brzo v cíli vzhledem k tomu, že dnes poprvé hlídala Markétku Anetka. Je to sice šikulka, Markétka navíc spokojeně spala v kočárku a kolem bylo plno dospělých, ale přece jenom mi to nedalo...
Závodilo nás asi tak 60, z toho bylo dvanáct žen. Mám radost, že jsem jich pár předběhla, dokonce i pár chlapů mi dýchalo na záda. Do cíle jsem nakonec doběhla jako osmá žena za 30:40. Celkem dobrý, vzhledem k těm fofrům...
Vyhlášení výsledků se konalo cca 2 hodiny po doběhu v restauraci U Bohuše. Za pomoci motorizovaného Sokolíka jsem s holkama dorazila po 13-té hodině, abych zjistila, že už je po všem. Výsledky vyhlášeny, tombola rozdána. Jenže já tam stejně kvůli tomboly nešla. Šla jsem tam kvůli zdravému jádru MK Seitl. Padlo nějaké to pivíčko a vedly se silácké řeči, plánovaly se maratony a probíraly se nejen tréninkové plány...A mě vlastně až dnes chytla pravá předvánoční atmosféra J.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Leni,

jak vidím to venkovní počasí, tak tento rok už asi žádné naše osobní rekordy nebudou :-)
Na Silvestra teda budeme pít z žalu... :-)

Zatím Ti přeju krásné Svátky

JR