středa 27. dubna 2011

Praha 27.4.2011 - tak trochu jiná termínovka


Mé amulety pro štěstí. Bez nich na tu zkoušku nešla ani náhodou, jsem strašně pověrčivá.



Hotovo, je po zkoušce a Anetka je u toho.



Místo konání: Karlova univerzita, fakulta právnická
Den: 27. 4. 2011
Čas: 11:30
Závod: rigorozní zkouška

Tak to byl můj dnešní běh. S dlouhodobým tréninkovým plánem – rok a něco. Jen jsem místo nohou pořádně potrénovala mozek. A unavená jsem více než po maratonu. Nervozita na startu byla obrovská, sešly jsme se 3 závodnice. Dvě jsme úspěšně dorazily do cíle. Já byla jednou z nich, je ze mě JUDr. Jsem šťastná jak blecha. Teď budu asi tak týden spát a spát a spát. A pak mám před sebou další výzvu - Ostravský maraton s časem pod 4 hodiny. Teď už to snad vyjde, teď už můžu trénovat :-)

4 komentáře:

Raduz řekl(a)...

... všechno teď půjed snáz, uvidíš!!! 50. ročník Ostravského maratonu ---> Lenkačlenka s časem 3:55:35 :-)))

Danuš řekl(a)...

Jo,jo,jo!!! Lenko, "JUDr." překrásný osobák, po tak náročném tréninkovém plánu a ty běžecké "osobáčky" těch se také dočkáš a nebude to tak dlouho trvat, si piš!!!

Sokolík řekl(a)...

Leni a co je to prosím Tě za ten talisman v pytlíku? Že je to něco z nočníku, otázka je čí je ten nočník?
Leni naštěstí jsi dostatečně inteligentní a je ti jasné že v knihách těch 3:55 ... nenajdeš. Ale kdyby jsi přece jen na nějakou takovou knihu narazila, mrkni prosím tě jestli tam není 2:55 pro mě :-) Díky

Lenkačlenka řekl(a)...

Sokolíku, já na té fotce žádný pytlík nevidím. Máš snad vlčí mlhu či co :-)) ?? No a na 2:55 mám BEZVA recept: velký bič a malý dvorek (to říkávala moje babička)