neděle 25. listopadu 2007

Výsledky 1/4 maratonu

Tak je doběhnuto...Dort nakonec neputoval ani k MK Seitlovům, ani k Šípákům ani k Járovi Cimrmanovi, ale do Kroměříže k Alešovi Míkovi. Přináším pořadí a časy 1. ročníku Lenkyčlenky 1/4 maratonu, fotodokumentace bude přidána během večera, tedy spíše asi až v noci. Nuže, kochejte se:

1. Miko Aleš 37:50
2. Repaň Pavel 44:14
3. Bažanowski Rostislav 44:55
4. Matysík Vladimír 52:32
5. Szabados Peter 53:21
6. Wágnerová Lenka 53:42
7. Hokeš Martin 56:40
8. Tomek JIří 1:21:34

Osobně jsem svým časem zklamaná.Ale trošičku vinu na něm má silný protivítr a navíc mi v 1. kole vítr sfouknul z hlavy kšiltovku, takže jsem místo dopředu běžela vzad a honila tu kšiltovku.Naštěstí jsem byla úspěšná, nicméně jsem určitě ztratila tak 30 vteřin.

8 komentářů:

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Nejsme žádní Setilovci, ale Seitlovci. Aleš není Míka ale Miko. (Česke jazak je muje hobi).
A taky: nebuď zklamaná, protože i když ti ulítla čapka, tak jsi to v tom větru dala mnohem lépe než Porubský čtvrtmaraton. Tak vo co ti go :-)

Beet řekl(a)...

Už se těším na fotky. ;-)
Jo a Aleš sice běhá za Kroměříž, ale dort putoval jen do Dolní Lhoty. ;-)

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Přesně tak. Apropós, dneska jsi mě Řepo pěkně vytahal za uši. Těším se na další souboj. Seitlovci se Šípáků nebojí.

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Byli jsme a budeme věrni našemu Ottíkovi, že Lenkočlenko. Ottík je náš !!! My jsme jeho družina. Ať žije MK Seitl Ostrava!

Anonymní řekl(a)...

Nemáš opravdu proč být zklamaná, protože ten výkon odpovídá desítce pod 48 min.-hledání čepice, takže 47:30. Mrzí mě, že jsem nebyl ale příští rok to vynahradím.

Anonymní řekl(a)...

Nic si z toho Leni nedělej. To já zase myslel,že Tomáš je pěkné Mlíko a on je Miko - kluk jeden ušatá :)

Lenkačlenka řekl(a)...

Omlouvám se za překlepy.Už jsem se je pokusila opravit. Já totiž každý příspěvek píšu rychle jako blesk :-)

Lenkačlenka řekl(a)...

Jo a fotky z běhu budou. Včera se mi bohužel nepodařilo nahrát všechny fotky, tak to dneska napravím.Ale až večer :-)