sobota 12. ledna 2008

V Krkonoších je sněhu dosti!!!

Zatímco někteří poctivě absolvovali letošní první závody, já jsem si lelkovala v Horní Malé Úpě. Aby mě předseda, nyní rovněž lelkující Hallootto, přece jen nenařkl z nulové zimní přípravy, poctivě jsem někdy i 2x denně vyběhla na běžeckou trať, v místních průvodcích značenou červenou barvou, tudíž zcela jistě obtížnou. Ve zbývajícím čase se nám s manželem podařilo ochutnat produkty místní gastronomie, ocenit kvalitně načepované místní pivo zn. Krakonoš, naučit dceru Anetku základům lyžování a z neustálého "bobování a lopatování" si způsobit modřiny zejména na sedací části těla. Zde přináším slíbenou fotodokumentaci (viď Rosťo :-))...



Chata HRAD, cosi jako základna



Anetka se učí lyžovat, zatím ještě nevyužívá elektricky poháněný vlek...

Lenkačlenka vyráží...posléze mizí ve sněhové vánici vstříc orkánu a kilometrům

2 komentáře:

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

Moc hezký příspěvek Lenkočlenko, ale už dávno mi došel Veltlín. Nebylo by něco červeného ve sklepě ?

Anonymní řekl(a)...

Nikos říká.
A to buď ráda, že Ti malá neříká: "Tak nemluv mami a vlekuj", jak to řekl můj vnuk tatínkovi, když ho ujistil, že ho bude táhnout do kopce na laně, při lyžování za domem.
Na Vankáči ovšem už jezdí na pomě sám. No už také má pět let.
Nikos.