neděle 24. února 2008

MK Seitlovci jsou "Tvrďáci 2008" a holky navíc medailistky





Titulek skutečně nepřehání. V sobotu 23.2.2008 se členové MK Seitl, jmenovitě Hallootto, Alf Vytisk, Jarka Mathonka, Radka Miturka, Lenkačlenka, Libor Homer Svozil a Dušan (zabijte mě, příjmení jsem zapoměla) zúčastnili v polské Wodzislawi Slaskie III. Biegu Twardziela. Jednalo se o krosový závod v délce 7,2 km a název "Tvrďák" byl velice trefný. Trasa: blátivá, do kopce z kopce, polem, lesem, dědinou, proti větru, proti všem....I přesto tvrdím, že byla hrozně pěkná, protože různorodá. Účastníků bylo poměrně mnoho a to nejen za náš klub a navíc žen-závodnic jsme celkově napočítali cca 20, což je nezvykle hodně.

OPĚT mě překvapily Murphyho zákony-totiž, když fouká prudký vítr, tak vždycky v protisměru. Do zad fouknul cca v trvání 10 vteřin, tím nepovolená doping končil.

Pořadatelé však mysleli na všechno a po doběhu nás nalévali horkým čajem a dobrou polévkou. Pro všechny účastníky byl přichystán diplom, pohár a hezká cena v tombole. S Alfem jsme oba dva vyhráli pálku na ping-pong, tu svou mi Alf gentelmansky věnoval, Radka vyhrála termohrnek, Libor zimní bundu....Ale co se nestalo těsně před losováním tomboly-vyhlašování vítězů. To, že Radka Miturová skončilav ženách celkově 3., to nikoho nepřekvapilo, protože běhá skutečně velmi rychle a navíc chtěla mít závod rychle za sebou, protože spěchala domů, kde zrovna měla od 15 hodin pokládat v kuchyni linoleum. Ale že si v kategorii ženy nad 35 let půjdu stoupnout na bednu i já Lenkačlenka, tak to mi skutečně udělalo obrovskou radost, fakt jsem to nečekala!!!! Bude pizza!!!!!

P.S: Současně byl závod po dlouhé době příležitostí vidět se s Laco Marasem-ač Slovák, je totiž členem pořádajícího klubu FORMA Wodzislaw :-)

1 komentář: