pátek 2. května 2008

Okolo Dunaje se běhá samo



Tento týden mě služební cesta zavedla do Bratislavy, konkrétně do Šamorína-Čilistova. Vzhledem k tomu, že se nezadržitelně blíží sobota 3.5.2008 a s ní i Brněnský půlmaraton, zajímala jsem se pochopitelně o běžecké trasy v okolí. A byla jsem hodně mile překvapena. Hotel Kormorán, ve kterém jsem celý týden ubytovaná leží totiž přímo na cyklostezce Vídeň-Bratislava-Budapešť. V průběhu týdne jsem zvládla 3 tréninky, od dalších jsem se musela doslova přemlouvat, aby mi zbyly nějaké síly na sobotu.

Počasí se po celý týden předvádělo v ideálním světle (vzduch cca 20C, chvíli slunečno, chvíli oblačno, do toho mírný větřík). Trasa k běhání byla také vydařená, celá vedla podél Dunaje, kolem jen samá zeleň, žádné domy, žádná auta. Umím si tady představit i nějaký maraton.


1 komentář:

Pohranicnik řekl(a)...

Pche! Ke zvýšení výkonu,rychlosti a jiných parametrů rozhodně doporučuji Tobě i jiným běžcům na Slovensku,konzumaci piva Šariš. Zrychlí krok :-) Tak,jako Šaratice blahé paměti u nás v Česku :-))
S bojovým pozdravem se loučí Pohraničník.