neděle 13. července 2008

Konečně dovolená - Urlaub (endlich)


Bled - hrad Bled - Burg
Bled - jezero Bled - See



Protože nejen běháním a prací je člověk živ, vyrazila jsem na přelomu června a července na dovolenou. Nejprve jsem strávila pár dní ve Slovinsku, konkrétně v městečku Bled a můžu ho opravdu vřele doporučit. Každý se tady totiž zabaví. V okolí je spoustu cyklostezek, tras pro pěší tůry, k tomu přímo v městečku krásné jezero s čistou vodou, ve které se dá báječně zaplavat. No a aby toho nebylo málo, dá se tady zakopnout i o nějakou tu historii. Hrad v Bledu je přístupný veřejnosti a podle průvodce se jedná o nejstarší hrad ve Slovinsku.
Samozřejně jsem nezapoměla ani na běžecký trénink, ale opravdu jen zvolna, vyběhla jsem během 3 dnů jen jednou na cca 12-ti kilometrový běh.Ale ta panoramata !!!!
Z Bledu následovala cesta do severní Itálie, konkrétně do Caorle. A i když italský severní Jadran nemá zrovna dobrou pověst (plno lidí, přeplněné pláže, jen hotely a žádné památky), Caorle je patrně vyjímka. Jelikož v Itálii začíná sezóna až v srpnu, tak na plážích bylo lidí tak akorát, sluníčko sice už pražilo celý den, ale teploty kolem 30 C se ještě daly přežít. Moře bylo příjemně teplé a čisté a hlavně s pozvolným vstupem do moře, takže rodiče můžou být v klidu-ratolesti se tu skutečně neutopí. V průběhu týdne jsem si udělali výlety do Benátek a Trevisa, nemá asi cenu obě města přespříliš popisovt, tak přináším pouze obrazové zpravodajství.
No a ten běžecký trénink. Jedním slovem PARÁDA!!! Ranní, či spíše dopolední běh po pláži neměl chybu. Bylo sice už horko, ale vzhledem k tomu, že se v srpnu chystám na maraton do polského Rybniku, brala jsem to jako přípravu na případné horké počasí během maratonu. Jak popíšu v dalším příspěvku, už tuto sobotu se mi trénink v horku vyplatil. Za dusného a horkého počasí jsem si udělala osobáček na běhu Karvinou.
Am Ende Juni - Anfang Juli habe ich endlich Urlaub gehabt. Zuerst habe ich ein paar Tage in Bled in Slowenien verbracht und ich kann diese kleine Stadt empfehlen. Dort ist immer viel zu tun: radfahren, im See schwimmen, bummeln, wandern in Bergen...aus Slowenien bin ich nach Caorle in Italien gafahren, wo ich eine Woche verbracht habe. Und wir habe auch verschiedene Ausfluege gemacht - zB nach Venedig oder Treviso...

1 komentář: