neděle 13. července 2008

Nový osobák v Karviná - Personalrekord in Stadt Karviná

Na startu, ještě s úsměvem - Start, noch laechelnd

Lenkačlenka a Jakub Janda, už v cíli - Lenkaclenka und Jakub Janda - im Ziel
Osvěžení po doběhu - Erfrischung nach dem Lauf


Tak letos opět počasí nezklamalo-vedro, dusno, slunko. Tak nějak bych stručně popsala podmínky 12. července v 17.OO hodin při startu hlavního závodu Běhu Karvinou. Muži 10 km, ženy 5 km. Součástí závodu byly i běhy pro děti a kondiční běh (800m), kterého se zúčastnil i Jakub Janda, známý to skokan na lyžích.
Samotná trasa závodu je myslím vybraná moc hezky, startuje se a končí na náměstí v Karviné, pak se proběhne kolem zámku a šup do parku, kde je přece jenom trochu stín a více „kyslíku“. Ženy běží 2 okruhy po 2,5 km, muží 4 okruhy. Přiznám se, že jsem do závodu šla s tím, že se mi sice v podstatě ani běžet nechce, no ale kdyby byl čas lepší než loňských 24:58, vůbec bych se nezlobila. A hned po prvním okruhu s mezičasem 11:00min mi vysvitla naděje, že „dneska by to šlo“. To mě natolik nakoplo, že jsem přestala vnímat lehkou žaludeční nevolnost (to z toho dusna) a předběhla celkem 3 soupeřky. Hrome, to byl ale pocit . A což teprve v cíli, čas 22:52, tedy OSOBÁK!!! Ve své kategorii jsem sice neskončila druhá, tak jako loni, ale šestá. To mi ale vůbec nevadilo-jednak konkurence běžkyń byla letos přece jenom velká a jednak mi šlo hlavně o ČAS a ten se vydařil.
Závod skončil tak akorát. Ještě jsme stihli tombolu, vyhlášení výsledků no a pak se konečně objevila v souladu s předpovědí počasí bouřka a přívalové deště. To už jsem ale byla schovaná pod pergolou na jedné rodinné oslavě. Inu-vydařený den Lenkyčlenky.


Am Samstag habe ich an einen Wettkampf in Karviná teilgenommen. Es hat sich um 5km Lauf gehandelt. 5 Kilometr ist es nicht so viel, aber Wetter war sehr schlimm. Etwa 30 C, sonnig, vor Gewitter. Ich war sehr muede nach dem Lauf und ich habe auch Magenuebel gehabt. Vorriges Jahr bin ich diese Strecke mit der Zeit 24min58sek gelaufen. Und am Samstag... 22:52 !!!

1 komentář:

Víťa řekl(a)...

ještě lepší:-)