středa 28. ledna 2009

Má nová tréninková trasa Meine neue Strecke fuer Training


Nesnáším zimu, led a sníh, nesnáším jakékoliv počasí, které mi brání vyběhnout do terénu a nikoliv jen na asfaltové silnice a chodníky. Až do včerejšího dne jsem k běžeckému tréninku využívala hlavně trasy v Bělském lese, kousek od místa, kde bydlím.Včera jsem poprvé vyběhla na trénink téměř v centru Ostravy. A může za to kolega Libor „Homer“, jinak taky spoluběžec MK Seitl (alias „Roman Šebrle“), který má zmiňovanou trasu „zmáknutou“ už delší dobu. Hned po práci jsme od Sýkorova mostu vyběhli do Komenského sadů, kde se k nám přidal další „klubový spoluběžec“ Tomáš alias Andy. Chvíli jsem kopírovali trasu Ostravského maratonu, poté jsme přeběhli přes velmi frekventovanou ulici Muglinovská přeběhli na druhou stranu Ostravice a po cyklostezce doběhli až téměř k soutoku řek Odra a Ostravice. To jsem za sebou měli cca 5 kilometrů běhu a otočili jsme se zpátky. Běželi jsme opět podél břehu a abychom toho neměli málo, dali jsme si v Komenského sadech ještě takové menší kolečko. Celkem jsme ve volném tempu uběhli 11 kilometrů, z toho minimum po asfaltu. Hlavní povrch naší trasy tvořila tráva a nějaká ta šotolina, sem tam blátíčko, občas nějaká kaluž a zbytek sněhu. Ale byla jsem nadšená, běželi jsme něco přes hodinku, ale to jsem vůbec nevnímala, tak rychle mi celý běh utekl. Jako bonus beru skutečnost, že podle sportesteru jsem spálila cca 500 kcal. Jako inspiraci zmíněnou trasu přináším na mapě, neměla jsem u sebe bohužel foťák, takže obrazová dokumentace chybí

P.S. Ale je jediná výjimka, při které zmiňovaný sníh a mráz beru na milost. Strašně ráda totiž v zimě běhám na běžkách

Ich hasse Winter, Eis, Schnee, ich hasse das Wetter, bei dem ich nicht in dem Gelaende laufen kann. Trozdem habe ich gestern fast im Stadtzentrum eine neue Laufstrecke ausprobiert. Start der Strecke beginnt nicht weit von meine Dienstelle und ich bin mit zwei Kollegen gelaufen-zuerst entlang Gebaeude, wo sich das Gericht und das Gefaengnis befinden und dann im Park am Fluss entlang. Die ganze Strecke macht zusammen 11 Kilometer und sie war nicht langweilig. Leider habe ich keine Fotos gemacht, ich bringe nur ein Bild von der Stadtplan.

P.S: Es gibt eine Ausnahme,wann ich dem Winter „Begnadigung erteile“- ich laufe sehr gern Schi!

Žádné komentáře: