pátek 6. února 2009

Tak já už to teda řeknu


Tak já už to teda řeknu...Proč jsem byla po 1/4maratonu Lenkyčlenky v listopadu tak odvařená? Proč mě Andy alias Tomáš Mrajca předběhl v prosinci na 12km závodě v Rybniku? Proč jsem svým časem nikterak neoslnila v lednu na Zimním běhu Kobeřicemi (a musela některým „rejpalům“ odpovídat na otázky, proč mě zase předběhla Karin z Černých jezdců). A proč jsem bohužel hodně nerada musela odříct svou účast na Teammarathonu v Berlíně v lednu letošního roku? No protože si neustále hlídám při běhu hlídám tepovou frekvenci, aby mi nepřesáhla 140 tepů za minutu...A proč mi nesmí tepová frekvence přesáhnout 140 tepů za minutu? No protože už asi tak od poloviny listopadu 2008 běhám „za dva“, tedy za sebe a za „Mrňouska“, který se mi narodí začátkem srpna.
Tak a je to venku. Já bych to asi ještě nějakou dobu tajila. Ale to bych zase musela některým lhát, proč netrénuje tak úplně podle tréninkového plánu a Rosťa zvaný Paparazzi by zase rýpal na téma „neúčast Lenkyčlenky U Pošty anebo na nějakém maratonu“a vůbec plno lidí by mělo plno nepochopitelných otázek 
Pořád běhám a hrozně ráda a budu běhat, dokud to půjde. Jen jsem zcela pochopitelně zvolnila. Zítra se běží v Třebovicích maraton a půlmaraton. Závodní atmosféra by mi moc chyběla, takže se ráda zúčastním, ale zaběhnu si jen ¼ maraton a tak nějak v pohodě. A vpohodovém tempu se doufám zúčastním ještě i dalších závodů. No a když to nepůjde, tak to prostě nepůjde...
P.S. Zkrátka adobře BABYBOOM v MK SEITL

3 komentáře:

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Blahopřeji a doufám, že budeš běhat až do 8 měsíce těhotenství, jako Paula Radcliffe.

Anonymní řekl(a)...

Držím palečky Lenko, běhej za 2 opatrně :-))
Jsem myslela, že dorazím do Třebovic, ale s tím mým kašlem, by to nešlo, resp. ne pod 4H.
mapo

Anonymní řekl(a)...

Móóóóc blahopřeju k tomuto počinu nebo spíš početí. Tohle je mnohem víc a krásnější než běhání, takže teď hlavně opatrně a s citem. Držím palce. Saša N.