neděle 1. března 2009

17-tý týden a moje nové sportovní aktivity Meine neue Sportaktivitaeten in der 17.Woche

Tak mám za sebou hektické 2 týdny, i když podle mlčení na mém blogu by se zdálo, že se nedělo nic. Původně jsem měla v úmyslu přispět po tomto víkendu dvěmi články ze dvou závodů v Polsku, a to v sobotu na 7,5 km ve Wodzislawi a v neděli na 10 km v Rybniku. To nevydařilo se-nedělní závody byly zrušeny a sobotnímu závodu postupně odpadali účastníci...
Přesto jsem poslední dva týdny nelenila. Je pravda, že s rostoucím bříškem (bacha,už mám navíc 5 kg!!!) se začínám dříve zadýchávat a dělá mi problém uhlídat si nízkou tepovou frekvenci. No a taky se už dříve unavím...Přesto je pro mě sport stále závislostí č. 1. Pomalu se ale začínám poohlížet i po jiných aktivitách, než je jen běh. A co jsem objevila?
Tak předně letos zima přeje běžkám. Vzhledem k množství sněku nebyl problém vyrazit i do okolí Ostravy. Spoustu stop bylo v Bělském lese a taky jsem vyrazila do Šilheřovic a okolí. A když jsem si dávala běhy na lyžích v trvání dvě a více hodin, byla jsem celkem příjemně „ucaprtaná“.
Daleko více jsem začala i plavat. Co mě ale úplně nadchlo, je pilates. Cvičila jsem ho už kdysi, ale vzhledem k tomu, že jsem „akční“ jedinec, zdál se mi poněkud klidný a rozhdola jsem se ho odložit na někdy jindy. A teď jsem ho oprášila. Jsem nadšená! I když po každém běžeckém tréninku páchám strečink, teprve pilates mi ukázal, jak mám z běhání zkrácené a neprotažené svaly. A což teprve zjištění, že existují i dosud nezatěžované zádové svaly...Chodím zatím na pilates 2x týdně a myslím si, že to byla v mém stavu dobrá volba. Dokonce mě tento čtvrtek „Mrňousek“ během cvičení povzbudil prvním lehounkým kopnutím (což znamená, že se mu aktivity mamky Lenkačlenky určitě líbí) 
No a samozřejmě ještě stále běhám. Jen ty týdenní objemy jsem snížila. 50 – 60 km za týden už nedávám, ale 30 km pro mě stále není problém. Nikam teď nespěchám a nehoním se, takže si běh skutečně moc hezky vychutnávám. Tak nějak doufám, že mi to běhání ještě pár měsíců vydrží....

Urspruenglich wollte ich ueber zwei Wettkaempfe im Polen schreiben. Leider hat es nich gelungen. Trotzdem war ich nicht untaetig. Ist es wahr, dass mit wachsendem „Baeuchlein“ (und schon 5 Kg dazu) bin ich wahrend frueher muede aber Sport ist fuer mich noch immer die „Verstocktheit Nummer 1“. Ich habe aber auch begonnen sich nach anderen Sportaktivitaeten Umschau halten. Was habe ich gefunden? Weil dieses Winter reich an Schnee ist, laufe ich regelmaesig Schi. Man kann auch in der Umgebung von Ostrava schoene Strecken finden. Dazu schwimme ich und ich habe PILATES gefunden (sehr gut fuer Stretching). Und ich lauche noch, selbsverstaendlich. Aber schon weniger und langsamer, d.h. etw nur 30 Km pro Woche. Und ich hoffe, dass ich nor ein paar Monaten laufen koennen werde.

Žádné komentáře: