sobota 25. dubna 2009

Jak jsem se stala rozhodčí


To bylo tak...jednoho krásného dne rozhodl náš předseda Hallootto, že se nám nedostává rozhodčích a hledal ve svém okolí nějakou tu chytrou hlavu, která by se nechala ukecat. Narazil na mě, vymluvil mi zkoušky trenérské a vylíčil v růžových barvách mou skvělou kariéru rozhodcovskou. Argumentoval zejména účastí na Zlaté tretře a podobných podujatích, nad kterými zaplesá srdce každého běžce.

Tento víkend nadešel den (dny) "D". V pátek odpoledne začalo na Městském stadioně ve Vítkovicích školení. Nejprve do nás vtloukali pravidla vrhů a hodů. Přiznávám dopředu, že toto bude moje slabá stránka. Sobota už byla za odměnu, protože kromě skvělého oběda se nám dostalo "naléjvárny"z pravidel běhů a víceboje a to už jsem se "chytala". Závěrečný cca 1/2 hodinový test se dal zvládnout no a ve tři hodiny dopoledne jsem již dorazila domů s průkazem a odznakem v kapse (viz fotodokumentace).Je mi jasné, že v úterý "na schůzi" dlužím pizzu :-)

2 komentáře:

Martina řekl(a)...

Wow :) To musi byt super...

Anonymní řekl(a)...

treba zkontrolovat:)