pátek 1. května 2009

Asi poslední těhozávod - Wahrscheinlich der letzte Schwangerschaftswettkampf

Příjezd na start-jak je vidět, používám ochranných pomůcek
Možná Martina přesvědčím, aby se stal novým členem MK Seitl

Já běžím...



Los Mentalos


A decentní skupina Metalowy pies




Tak si myslím, že to nemohlo dopadnout lépe. Na středu 29.4. jsem si naplánovala asi svůj poslední běžecký závod. I. ročník Kateřinského běhu na 5 km v Hrabové. Konal se u příležitosti 5. Výročí obnovení kostelíku sv. Kateřiny, který byl téměř zničen při požáru.
Závod organizoval nejen náš klub MK Seitl Ostrava , ale také městská část Ostrava – Hrabová (a její sympatický pan starosta). Zázemí tentokrát bylo připraveno na hřišti TJ Sokol Hrabová. Dobrá volba, protože v případě hezkého počasí je zde prima posezení na zahrádce. Místní „bufet“ čepuje více druhů piv, mezi jinými i Ostravar 10 a najde se i něco k zakousnutí, což je po závodech zásadní věc. Myslím, že podobného smýšlení bylo i dalších 52 běžců s doprovodem...
Výhodou dnešního závodu bylo i to, že jsem ze svého bydliště i zpět v pohodě dojela na kole (je to celkem nějakých 12 km dohromady), takže už cesta na start závodu byla pro mě rozvičkou a pak už mi před samotným během stačil jen lehký strečink.
Startovalo se v 17.00 hodin za slunečného počasí, trať měřila 2,5 km, běžela se tedy dvě kolo po převážně asfaltovém povrchu . Kdybych tento start měla v úmyslu běžet naplno, řekla bych, že bylo skoro horko. Ale protože jsem nasadila „vychutnávací tempo“, teplo a sluníčko mi nijak nevadilo. Poměrně dlouhou dobu –cca do 4 km jsem běžela asi 4.-tá od konce. Potom mě skupina „Tří králů“ složená z Ladi Matysýka, jeho nové kolegyně a Otíka Seitla vyzvala ke společnému doběhu do cíle, a tak jsme doběhli společně s časem někde kolem 31:08.
Než rozhodčí a pořadatelé sestavili konečné pořadí , dala jsem si dobře načepovanou a vychlazenou desítku (jenom jednu samořejmě) a zdrbla s kolegy běžci. No prostě paráda!!!


P.S. Tak a teď něco k tomu, proč jsem dneska asi běžela poslední těhozávod. Ve 26.týdnu mám už 10 kg nahoře a začíná mi dělat problém běh po asfaltu a jiném tvrdém povrchu, po doběhu mě vždycky hodně bolí holeně. A to i přesto, že běhám v hodně kvalitních odpružených botách. Jinak ale hodlám běhat dále-jak jsem již psala, chodím běhat do Bělského lesa, na pilinovou dráhu, teda do měkkého.Tady ještě zvládnu bez problémů 10 km. No nějak to bez těch závodů budu muset vydržet. Vždyť už jde jen o 3 měsíce. A konečně se jich můžu účastnit jako...ROZHODČÍ
Fuer MEPA Sportsverein: Spaeter uebersetze ich alles :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jsem na vašem blogu poprvé. Jsem příjemně překvapena, že běháte i v těhotenství. Taky jsem s prvním bříškem zprvu běhala a postupem času už jen chodila. Ale podruhé bylo všechno jinak. Nešlo to. Hezky si to užijte, ať jste zdravá Vy i mrňous.
Eva