pátek 27. listopadu 2009

Dort pro vítěze 1/4maratonu Lenkyčlenky - kterak málem nebyl

Zlomené srdce alias dort č. 1

Dort č. 2
Na to naplácám krém




Pak ho poliju čokoládou


Srdce Lenkyčlenky pro vítěze 3. ročníku závodu



Tak letos málem ani nebylo(nebyl). Kdo, co? Srdce Lenkyčlenky pro absolutniho vítěze 3. ročníku ¼ maratonu Lenkyčlenky.
Nemám ráda zbytečné „kvaltování a stresování“ a proto jsem si dort – korpus upekla už ve čtvrtek večer. A dnes jsem se ho „jala“ zdobit. Asi mám ve svých bicepsech, tricepsech alias rukách hodně síly, anebo mlynáři ošidili mouku, slepice vajíčka a krávy mléko. V okamžiku, kdy jsem dort rozkrojila se totiž celý rozpadl.
V takových situacích mluvím hodně sprostě. Do toho začala plakat Markétka a dožadovala se mé: pozornosti, nakrmení, přebalení, nošení. „Mám já toho všeho vůbec zapotřebí“, řekla jsem si. Ale pak jsem si uvědomila, že by náš Rosťa Paparazzi Moribundus přišel s nějakým tím rýpavým komentářem (jakože závod byl, vítěz se našel a dortu „nět“), vítěz by odešel hladov a na celý klub MK Seitl by padla ostuda a pochmurná nálada... Tak jsem ten dort upekla ještě jeden. Zatím se nerozpadl, snad vydrží, protože na závod ho povezu nikoliv autem, nýbrž tramvají. Musím řidičům Dopravního podniku Ostrava věřit, že nebudou prudce brzdit a příliš klopit zatáčky....
Z dramatického pátku přináším fotoreportáž 

Fuer MEPA Sportsverein:
Morgen veranstalte ich einen Wettkampf – 3.-te Jahrgang des Lenkačlenka- ¼ Marathons. Als der Preis habe ich die Torte gebackt. Leider sollte ich zweimal backen, weil die erste Torte entzweibrochen hat ....

Žádné komentáře: