sobota 28. listopadu 2009

1/4 maraton Lenkyčlenky - nevyšlo to o 15 sekund

Hodně nás bylo

Štastně v cíli

Finišujeme


Dělba práce: babička hlídá, spící Markétka se veze a já poběžím



Ještě se směju, jsem před startem a netuším, do čeho jdu




Mám to za sebou – letošní, již 3. ročník 1/4 maratonu Lenkyčlenky. Ještě teď mnou cloumají endorfiny, jsem nadšená, jsem nadšená, jsem nadšená.
Od rána jsem byla nervozní, aby vše klaplo a zároveň jsem hrozně těšila. Už na startu mě šokoval počet přihlášených běžců. Čekala jsem maximálně 60 lidí a ono se jich sešlo 110!!!!! A kdyby jen to – přihlásilo se neobvykle hodně žen, 30 nás bylo. Velké účasti přispělo hned několik okolností – závod je zařazen do Moravskoslezského běžeckého poháru, dále do polsko – českého poháru Rybost a navíc touto dobou byla už celkem volná termínovka. Určitě svou trochou do mlýna přispělo i počasí – nepršelo a zas tak moc nefoukalo.
Ještě že existují babičky – manžel nebyl v Ostravě, hlídat tedy nemohl a vzhledem k povrchu i délce trati bych závod s kočárkem běžet nezvládla. Proto jsem na startu Markétku předala tchyni a vyběhla vstříc dobrodružství, protože od porodu jsem ještě 10, 5 km nezaběhla.
Celý závod jsem profuněla, tepovka mi vylétla bůhví kam. Každý kilometr mě bolel a připadal mi nekonečný, protože jsem se nechtěla zbytečně loudat. Loni tohle dobou to byl pro mě lehký závod – výklus, po kterém jsem skončila na 3. místě. Dnes pěkný „záhul“na chvostu běžeckého peletonu. Co bylo zajímavé je skutečnost, že celý závod jsem náhodně běžela s běžkyní Ivanou, která se do závodu přihlásila na poslední chvíli a také se jí před třemi měsíci narodilo mimčo. Jak jsme si navíc zvládly během 10,5 km sdělit, před těhotenstvím jsem „desítku“ běhávaly cca za 49 minut -byly jsme na tom tedy výkonostně přibližně stejně.
Strašně jsem chtěla zaběhnout pod hodinu, hlídala jsem si každý kilometr. Ale nevyšlo to o 15 vteřin – v cíli mi naměřili 1:00:15. Nejdříve jsem byla zklamaná. Ale teď už ne – jsem totiž pořádně nakopnutá a namotivovaná do dalších tréninků a závodů. Jak já se těším, až začnu naplno trénovat – nejen objemy, které mě baví, ale i ty tolik neoblíbené úseky....
Celý závod se mi moc líbil - setkání se známými, trať, medaile, občerstvení v cíli, počet závodníků. Klapla organizace, všechno odsýpalo, od doběhnutí závodu až po vyhlášení výsledků jsem nezaznamenala žádné prostoje. Při předávání cen vítězům došlo k malé změně – dort, který jsem v pátek napodruhé upekla, nezískal absolutní vítěz závodu (no stejně no byl jako každý rok Aleš Miko), ale nejrychlejší žena Lenka Jiříčková z AHA Vyškov. Tak jsme se my organizátoři na místě operativně domluvili. Když máme tu rovnoprávnost...





P.S.: Další postřehy ze závodu a výsledky na www.mkseitl.blogspot.com. Já už nejsem schopná dát dohromady kloudnou větu

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Promiň ,že jsem Tě předběhla.
Věděla jsem , že běžíš za mnou, jednu chvíli jsem chtěla zpomalit a přidat se k Vám. Ale držela jsem se od začátku jednoho běžce a toho jsem do cíle pronásledovala. On běžel stylem, který mi vyhovoval. Já jsem se doslova na něj přilepila. On měl sluchátka , já měla sluchátka, takže si myslím a doufám jen,že neslyšel moje funění.
Měj se hezky
Maki

Anonymní řekl(a)...

Davide, dík za nabídku běžet na Pustevny, ale nevím,možná příští rok.
Pustevny to je moje srdeční záležitost, jelikož v Ostravě bydlím sice už 14 let, ale jinak jsem ze Zubří.
Takže budu trénovat kopce a snad příští rok zaběhnu i Pustevny.
Maki

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Maki.
Pustevny jsou i moje srdeční záležitost. Bydlím v Kopřivnici a a na kole jsem tam každou chvíli. Takže tam znám každou zatáčku a díru v silnici. Takže snad půjdeš příští rok.
David

Anonymní řekl(a)...

Lenko,
prosím , zajímají mě další závody v Ostravě.
Tak jsem vyčetla z netu , že v prosinci se běží nějaký Běh Bělským lesem a pak Štěpánský běh Porubou.
Máš s těmito akcemi nějaké zkušenosti???????
Zůčastnila ses jich vloni nebo někdy předtím??
Možná bych některý zkusila.
Ty máš určitě větší přehled o těchto akcích.
Davide,jak dopadly /dneska ???/ Pustevny?
Maki

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Maki.
Bylo asi 350 lidí na startu. Teplota dole 3°C a mlha na celé trati.Výsledky oficiálně nemám. Této akce se zúčastňuje hodně i fakt rekreačních běžců, cyklistů, atd. (proto ta účast). Já jsem doběhl 31, čas 28:29. Nic moc, ,mám na to běžet zhruba o 30sekund lépe. Příští rok bys to mohla klidně zkusit. Taky uvažuji o tom Bělském lese.Ještě jsem to neběžel. Měj se. Ahoj
David

Anonymní řekl(a)...

Pro Maki.
Jo ten Štěpánský běh Porubou je prý pěkný, co jsem slyšel od více lidí, tak si ho třeba zkus. Měj se krásně.
David

Lenkačlenka řekl(a)...

ahoj maki, běžela jsem oba běhy a můžu je vřele doporučit.bělský les je 6km po zpevněném povrchu, moc hezká trasa, běží se 23.12. štěpánský běh je trasa dlouhá 13,5 km, běží se po asfaltových cestách 26.12. sleduj www.mkseitl.blogspot, buď termínovku nebo odkaz na aktuální závod. lenka

Lenkačlenka řekl(a)...

opravuji adresu: www.mkseitl.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...

Lenko, moc dík.
Tak snad se zúčastním.
Přeju pěkný Advent.
Zrovna peču perníčky , no ještě jsem nezačala,nachystala jsem si váhu ... nevím, jak to dopadne. Kdyby nebylo mých dětí, asi bych se na to vyprd...
Měj se hezky - Maki

Ale běhat jsem dneska byla!!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Lenko,nenech se otravit,některymi nepřejicimi lidmi,jsi fajn ženska.Alf.

Anonymní řekl(a)...

Lenko, tak vidíš i mezi sportovci je nevraživost.Někdo Ti asi závidí popularitu .Nekoukala jsi třeba po některém šikovném běžci? nyní Tě atakuje třeba jeho žena:)Jejda, kdyby věděli že já chodím na závody jenom abych koukala po mužskejch ( oni mají totiž sexy zadečky, tak se kochám:) Proto ty moje bídne běžecké časy. Měj se . Petra

Lenkačlenka řekl(a)...

Díky Alfe a Petro. Já se otrávit nenechám, mě běhání hodně baví a doufám, že se kolem něj budu motat ještě hodně hodně dlouho!

Anonymní řekl(a)...

Leni, koukám na to po letech a musím říct, že jsem měla teda ránu!!! Taková běžící koule :-o

Iva