středa 23. prosince 2009

Vánoční kros v Bělském lese 6 km - Weihnachtslauf im Ostrava - 6 km

Můj fanklub v cíli Meine Fans sind im Ziel gewartet

Mám za sebou další závod. Na běh v Bělském lese jsem se vysloveně těšila. Jednak znám velmi dobře trasu, taky start závodu mám kousek od domu, kde bydlím no a v neposlední řadě tento závod skýtá skvělou příležitost protáhnout si tělo před nastávajícím vánočním obžerstvím.
Den před závodem roztál téměř všechen sníh a protože dnes dopoledne bylo v Ostravě +9C, nebylo nutno se obávat náledí. Jen blátíčka se na trase urodilo spousty.
Jak již propozice naznačují, start i cíl se nachází v areálu zdraví v Bělském lese a běží se dva okruhy po zpevněném povrchu, celková délka závodu je 6 kilometrů.
Z domu jsem vyrazila po 10-té hodině, na start jsem pomaloučku běžela, abych se rozehřála. Po krátkém protažení následoval rychlý start. Rozhodla jsem se už od začátku běžet naplno, dokud nepadnu. Zajímalo mě totiž, kolik vlastně vydržím. Už po prvním kilometru jsem funěla jak lokomotiva a v duchu si nadávala, že sebou stále vláčím 2 potěhotenské kilogramy navíc – jsou sakra poznat!!!
Měla jsem ale radost, že nejsem poslední, po dlouhé době neuvěřitelný úspěch. Dokonce jsem i předbíhala. Ani nevím, jak jsem doběhla do cíle.No doběhla – spíše bych řekla, že skácela. A čas nakonec nebyl tak špatný 30:03. V roce 2007 jsem stejný závod uběhla za 28:53.

Eine Meldung fuer MEPA-Sportsverein:

Heute bin ich wieder eienen Wettkampf gelaufen-es hat sich um einen Weihnachtslauf im Ostrava gehandelt. Die Strecke macht 6 Kilometr im Wald. Schnee ist gestern zergeschmolzen und die Lufttemperatur heute war + 9C. Schon an den Start habe ich mit entschieden, voll zu laufen. Schon nach dem ersten Kilometr war ich sehr atemlose. Aber – ich war nicht die Letzte!!!! Und ich habe auch ubergeholt. Im Ziel war ich mit der Zeit 30:03, total erschoepft aber zufrieden...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak to bych do Tebe Lenko neřek,že k vuli přejedeni jsi vynechala Stěpansky běh.A.V.

Anonymní řekl(a)...

Ano, asi tak to je