neděle 3. ledna 2010

Do nového roku s Ostravským zimním 1/4maratonem

Metalowy pies po roce
Před startem probírám s Lacem Marasem Vassův běh


Jak je vidno - v patách máme psy a vlky...., neradno se loudat

Aj diplom, aj medaila, aj ceny


Ale tohle jsou ty pravé dvě výhry!


V sobotu 2. ledna 2010 jsem si poprvé zkusila, jaké to je zaběhnout si ¼ maraton ve sněhu, blátě a zimě, přes Bělský les po cestách i necestách. Rozhodla jsem se pro můj první závod v roce 2010 - ¼ maraton, který byl součástí Ostravského novoročního zimního maratonu. A byl to závod náročný.
Organizoval ho Roman Baláž alias Baláž EXTREME-TEAM Ostrava. Na startu se nás sešlo cca 52, byl to takový mišmaš závodníků, protože kromě Ostravského novoročního zimního maratonu se běžel ½ maraton, ¼ maraton a canicross 10,550 km.
Start na pilinové dráze v Bělském lese byl poněkud akční. V prvních řadách běžci rodu homo sapiens a za nimi psi. Teoreticky nás jejich štěkot mohl popohánět celou trať, nicméně rozumnější bylo hned po startu „dát jim náskok“ a pustit je před sebe.
Trasa závodu vedla po Bělském lese. Ale jenom část po regulérních cestách určených pro rodinné vycházky a špacíry. Větší část vedla tak nějak skrz...Vyhnula jsem se jenom prní kaluži a blátíčku, pak už mi bylo všechno jedno.
Dala jsem si za cíl zaběhnout po 1 hodinu, proto jsem si průběhu závodu kontrolovala průměrnou rychlost na kilometr. Současně jsem se musela dívat pod nohy, abych si nevyvrtla kotník a taky na stromy, abych nepřehlédla fáborky značící trasu. Přesto jsem málem 2X zabloudila. Poprvé si za to můžu sama, protože jsemse „zasnila“. No a na podruhé nás málem zabloudilo více kvůli strženému značení.
Přesto jsem do cíle dorazila s časem 57:47, což s ohledem na trať není špatné. Jsem spokojená-28.11.2009 jsem ¼ maraton v Třebovicích ( na suchém podkladu a po rovince) běžela s časem 1:00:15. Takže se to lepší!!!!
Ve své kategorii jsem nakonec skončila druhá. Vyhlášení závodu proběhlo v restauraci u Bohuše ve Výškovicích. Dobré výsledky si vyběhali i další kolegové z MK Seitl Ostrava: Laďa Dvorský na půlmaratonu a Libor Homr Svozil, Tomáš Andy Mrajca a Laďa Peřina na trati maratonu. Vyhlášení výsledků se účastnila i moje rodinka, tak mě konečně zase viděli s medailí na krku :-)

Kompetní výsledky a asi i fotky budou k nalezení zde: http://www.ostravskymaraton.estranky.cz/

2 komentáře:

Sportovní blog řekl(a)...

Pěkný čas, gratuluji!

Anonymní řekl(a)...

I want not concur on it. I think warm-hearted post. Particularly the title attracted me to be familiar with the sound story.