sobota 16. ledna 2010

Zimní a zasněžený trénink - Wintertraining

Takovou parádní trasu jsem si dneska vybrala - Strecke, die ich heute gelaufen bin


15 kilometrů, čas 1:38:48, tepová frekvence 141 za minutu. Tak to je můj dnešní trénink v zasněženém Bělském lese. Od porodu je to zatím nejdelší trasa, kterou jsem uběhla. Po dlouhé době se mi podařilo vyběhnout už dopoledne, počasí mi přálo, teplota se pohybovala kolem -1C, vítr nefoukal a náledí se nekonalo. Chvílemi dokonce vykouklo sluníčko.
V Bělském lese jsem si zvolila nový 7,5 km dlouhý okruh a zaběhla si ho 2x. Všechny cesty a cestičky byly pořádně zasněžené, ale jinak povrch tvoří asfalt, štěrk anebo vyšlapané a zpevněné lesní stezky. Běžce jsem nepotkala žádné, zato běžkařů spoustu, o stopu jsme se ale hádat nemuseli .
Měla jsem v plánu běžet zvolna, držet si po celý trénink přibližně stejnou rychlost na kilometr a hlídat si tepovou frekvenci. Beze zbytku se mi to podařilo. Možná i proto jsem po uběhnutých 15-ti kilometrech cítila ještě nějakou energii. Příští víkend si tedy zkusím uběhnout kilometrů 18.

Eine Meldung fuer MEPA Sportsverein:

Erstmals nach dem Geburt bin ich heute 15 Kilometr gelaufen. Es hat sich um Training gehandelt. Fuer die Strecke habe ich Zeit 1:38:48 gebracht, Puls 141/Minute. Ich habe zwei Rund im Wald gemacht.Ganze Strecke habe ich die staendige Geschwindigkeit gehaltet. Am Ende war ich nicht muede , darum ich naechste Wochenende 18 Km laufen moechte!

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Genial fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Lenko, čtu si tady jak trénuješ a musím říct, že jsi fakt dobrá. V tom sněhu ... Chtěla jsem Tě poprosit o radu. Chtěla bych si koupit pořádné běžecké kalhoty, obešla jsem snad celou Ostravu včetně Shoppping parku a nic jsem nesehnala. To se dají koupi jen přes net? Předem díky za odpověď, Ivana

Anonymní řekl(a)...

Well I assent to but I think the post should prepare more info then it has.

Lenkačlenka řekl(a)...

Ivano, já jsem si dlouhé, elastické kalhoty na běhání koupila přes internet, na www.behshop.cz.Koupila jsem si zimní, zateplené Asics, můžu doporučit.L

Anonymní řekl(a)...

U mně koupit super kvalita za 350,
když Ty pospíšit já dát sleva.
Nguyen Es En

Sokolík řekl(a)...

Pár slovíček k nákupu u Nguyen Es En:
Především platí známé "víc pruhů víc adidas".

Dále je dobré znát pár základních obratů:

bíden - dobrý den
pani ma vysráno? vybrala jste si slečno?
dvasát šest - nutno usoudit podle cifry 26 nebo 96
nemišesky - univerzální odpověď
cica pade - univerzální cena
tet kabelu? - chcete zboží zabalit
šusi pani šusi - model je podle poslední doby
tojemalo - za tuto cenu vám to neprodám
požkej, požkej, takdobže - prodám
ditisou - velikost akorát
čislo doblý, vyvelkej - potřebujete větší velikost

Venca z Opavy řekl(a)...

Málem jsem se nechal vyhecovat a taky navlíkl nějaký model - kukličku, šálečku apod. Pak jsem si uvědomil, že ze sebe nebudu dělat někde před srnama debila a vyrazil jsem normálně v trenkách a tílku dokola Masarykáče. Všechno je to o tom jak rychle běžíte. A to by jste nevěřily jak vás pohledy chodců zahřejou. Po 3 kole už mi bylo tak horko, že už jsem chtěl stáhnout i trenky, ale to už jsem nestihl, protože na mě nějací blázni navlékli jakýsi bílej župan, museli být úplně mimo, protože mi překřížili ruce a přivázali je za záda ....