neděle 14. března 2010

Ludgeřovická 15 - jsem nadšená ze svého fanklubu 15 Km Lauf - ich bin von meinem Fanklub begeistert



Můj fanklub ví, co mi chutná - mein Fanklub weiss, was mir schmeckt

Můj fanklub nikdy nehladoví - Mein Fanklub hat niemals Hunger


Můj fanklub je trpělivý - mein Fanklub geduldig ist


Můj fanklub má smysl pro humor - mein Fanklub der Sinn fuer Humor hat



A já pak zvesela běhám a ještě i zrychlím - und ich kann schneller und mit Freude laufen


To nám to jaro pěkně začíná – zase další závod v termínovce. Dnes jsem si zaběhla 1. ročník Ludgeřovické 15. Jsem nadšená z trati, která byla kopcovitá a vedla přes les i vesnice. Jsem nadšená ze zázemí – pěkné šatny, teplá voda ve sprše, čaj, pivo a klobása po závodě. Jsme nadšená i z času 1:20:53, protože začíná naznačovat pomaloučké zlepšování (předběhla jsem např. E. Rinku a v kategorii F stála na bedně). Ale ze všeho nejvíce jsem nadšená ze svého dramaticky se rozšiřujícího FANKLUBU!!! Můj fanklub zvaný Sekt Team rozbalil své stanoviště na ulici Šilheřovická a povzbuzoval nejen slovy, ale i tím nejchutnějším iontovým nápojem na světě...Nemá smysl plýtvat slovy – to nejdůležitější je zřejmé z bohaté fotodokumentace.
P.S. A velký dík patří klubovému kolegovi Sokolíkovi, který celý závod odběhl se mnou (i když on jen vyklusával...)


Eine kurze Meldung fuer MEPA Sportsverein:


Heute bin ich einen 15 Km-Lauf gelaufen. Und ich bin soooooooooooo viel begeistert. Alles hat mir gefallen – die huegelige Strecke und Zeit 1:20:53 im Ziel. Aber das wichtigste ist, dass ich einen Fanklub habe. Und mein fanklub „Sekt Team“ hat mir eine grosse Foerderung gegeben. Alles die Photos zeigen...

2 komentáře:

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Já hacker I se Ti omlouvám, že jsem se naboural na Tvé stránky a omylem jsem smazal tu Tvoji třetí fotku. Chtěl jsem ji původně stáhnout, ale pod vlivem Rose demi sec jsem ji nechtěně vymazal...

Lenkačlenka řekl(a)...

Kurňa Rosťo-když to neumíš, tak to nedělej!!!!Celé jsi mi to tady rozhodil.Mám u tebe pivo!!!!