neděle 21. března 2010

Mořkovský zajíc - dva sobotní závody 2 Wettkaempfe am Samstag



Ještě nejsme všichni, zatím čekáme, až začne kočárkový běh - Wir sind noch nicht alle Laeufer, wir erst warten auf dem Lauf mit Kinderwagen



Anetka čeká na start - Aneta wartet auf dem Start


Robert běží 3 kilometry a ještě se u toho usmívá - mein Mann laeuft 3 Kilometr und er laecht...



Hlavní závod na 10 km, mám číslo 97 - Wettkampf auf 10 Kilometr, ich habe die Nummer 97

Jako druhý závod MBP se v sobotu 20.3.2010 uskutečnil Mořkovský zajíc - kde jinde než v Mořkově. Hlavní závod představuje trať na 10 km – běží se po cyklostezce vedoucí převážně lesem v kopcovitém terénu.
Pořadatelé mysleli i na rodinné příslušníky a fanoušky, protože připravili rovněž kratší přidružené závody. Naše 4- členná rodinka se zúčastnila všech.
Tak nejprve to byl běh maminek (případně tatínků, dědečků, babiček apod.) s kočárky na 100 metrů. V podstatě sprint pro maminy a adrenalin pro robátka v kočárku. Na startovní čáře se nás sešlo možná tak 10 závodníků a i když jsme všichni vedli takové ty obecné řeči, že je to hlavně recese, vyhrát jsme chtěli všichni. Já teda běžela naplno a hrozně jsem to prožívala. Markétka v kočárku asi moc nevnímala, jen se jí líbilo drnkotání a natřásání. Ale starší dcera Anetka chtěl medailu a manžel taky fandil. Neudělala jsem rodině ostudu – doběhla jsem třetí!!!
Další běh, ve kterém jsme měli své želízko v ohni, byl běh dětí na 200 metrů v kategorii žáků 1 stupně ZŠ. Anetka běžela, co to šlo. Doběhla pátá a i když byla trošku smutná, že nevyhrála, v cíli sebekriticky uznala, že je to asi tím, že na startu zaspala. Ale jinak se jí závod moc líbil.
Během se zaměstnal i manžel- aby mu rychleji utíkalo čekání na to, až po 10-ti kilomtrech doběhnu do cíle hlavního závodu já, zaběhl si kondiční běh na 3 kilometry. Ještě jsem se nedostala k oficiálním výsledkům, ale prý to bylo s časem kolem 15 minut.
Hlavní závod na 10 km startoval kolem 10.30 hod. Počasí bylo vcelku příznivé, až na hodně silný vítr. Bylo ale teplo, takže jsem už letos konečně mohla běžet v kraťasech. Předpokládala jsem totiž, že se při běhu do kopce pořádně zapotím. A nemýlila jsem se – trať vedla nahoru dolů a tak pořád dokola. Běželo se mi ale moc dobře, kopečky mi totiž vyhovují. Výborné byla značení kilometrů na trati, mohla jsem si průběžně kontrolovat čas, který se mi stále dařilo držet kolem 5 minut na kilometr. Psychicky mě také dost nakopávalo občasné předběhnutí soupeře, zvláště ve stoupání.
I když to není podle pravidel IAAF, závody běhávám s mp3 přehrávačem. A zrovna na 8-mém kilometru mi ve sluchátkách začali The Killers hrát Mr. Brightsight. To byl můj zdravotně nezávadný a všemi tolerovaný doping – trvá totiž necelých 11 minut, takže mi bylo jasné, že když si pospíším, s koncem písničky budu dobíhat do cíle. Jak jsem si řekla, tak také bylo – s časem 50:32. Je to čím dál lepší, pomaličku se vracím ke svým předporodním časům. Pevně doufám, že 17. dubna ve Veřovcicíh už desítku zaběhnu pod 50 minut.
V cíli mi bylo blaze...teplý čaj a párky z uzenářství Machač. Už to přiznám – běhám pro kus žvance...uzeniny to je moje!

Eine Meldung fuer MEPA Sportsverein:
Am Samstag ist die ganze meine Familie gelaufen. Zuerst bin ich einem Wettkamp gelaufen - es hat sich um einen 100 Meter Lauf mit Kinderwagen gehandelt. Ich war die dritte!!! Dann ist meine Tochter Aneta 200 Meter gelaufen, sie war die fuenfte. Mein Mann ist 3 Km gelaufen. Der "Hauptwettkampf" auf 10 Km ist um 10.30 begonnen. Die Strecke war nicht einfach - sehr viel hueglich, aber das passt mir. Im Ziel war ich mit der Zeit 50:32. Ich hoffe, dass naechstens werde ich unter 50 Minuten laufen!




7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jo, Leni. Parádní běh na čerstvém vzduchu, párečky v cíli, spokojená rodina... Co víc nám na té mateřské chybí? Ivana

Anonymní řekl(a)...

Zapomněla ses Lenko pochlubit, žes původně chtěla startovat od nádraží v Hodslavicích ale bylo Ti divné, že tam nikdo z běžců nepoklusává.
Saša N.

Lenkačlenka řekl(a)...

Sašo, znáš mě.Má přirozená skromnost mě přinutila o této epizodě pomlčet :-)

Lenkačlenka řekl(a)...

Ivi - přepošlu ti na email pár fotek ze Zajíce. Až se k tomu teda dostanu :-)

Liba Kuchařová řekl(a)...

Měj se hezky na pražském závodě.Budu se na Vás dívat v televizi.

Lenkačlenka řekl(a)...

Děkuji Líbo, já ho půjdu jen tréninkově a rekreačně - běžím ho totiž se svými kolegy z Německa a Rakouska, které jsem už půl roku neviděla a tak budeme "drbat" a kochat se krásou Prahy :-)

Liba Kuchařová řekl(a)...

Jo, tak si to moc hezky užij, už sem to přála i Dance Škrdové, tak se tam mějte holky hezky. Stejně Tě obdivuju, já při běhu nemůžu mluvit.Ještě nejsem asi ta správná a vytrénovaná běh...a navíc jsem introvertka.No to je kombinace!Tak ahoj