neděle 22. června 2008

Běh Zámeckým parkem 7 km- Lauf im Schlosspark





Dnes mám za sebou úspěšný den. Po roce jsem se zúčastnila v Kravařích Běhu zámeckým parkem. A stejně jako loni nás přivítala nejen příjemná atmosféra a kupónek na pivo a buřta v cíli, ale taky sluníčko a OBROVSKÉ vedro (dnes prý 30C ve stínu).

Nejprve v 9.00 hodin startovali malí caparti alias děti do 6-ti let trasu 200 metrů. I v této kategorii jsem měla svým způsobem zastoupení-běžela totiž moje 5-tiletá dcera Anetka. A běžela s obrovskou bojovností a nadšením, což bylo korunováno úspěchem. Skončila 3!!!!

V 9.30 hodin odstartoval hlavní závod-běh na 7kilometrů. Teda jak mi se v tom vedru nechtělo!!! Loni jsem tento závod odběhla v čase 36min23sekund. Letos jsem si říkala, že pokud to bude za 34minut, budu ráda, neboť každé zlepšení se přece počítá. Nakonec jsem si udělala daleko větší radost. Doběhla jsem s časem 32:54. A cíli mi bylo ÚPLNĚ jedno, co říkají odborníci na výživu (pivo až za 2 hodiny po tréninku, po závodě apod.)a takřka bezprostředně jsem si dala jedno krásně orosené, točené a žízeňhasící ... PIVO


Heute habe ich ein erfolgreifen Tag gehabt. Nach einem Jahr habe ich an den Lauf im Schlosspark in Kravaře teilgennomen. Und nicht nur angenehme Atmosphaere, sonder auch Wetter war wie im vorriges Jahr - sonnig und Hitze (etwa 30 C auf dem Schatten).

Den Wettkampf hat mit Lauf der Kinder begonnen. In Kategorii Kinder bis 6Jahre (200 Meter) ist meine 5-jahrige Tochter Anetka gelaufen. Der Lauf hat ihr Spass gemacht und sie hat 3-te Platz gewonnen.

Um 9.3O hat der 7 Kilometerlauf gestart. Es war so heiss, dass ich war zuerst faul zu laufen :-) !!! Vorriges Jahr bin ich diese Strecke mit der Zeit 36Minuten 23Sekunden gelaufen. Aber dieses Jahr...Zeit 32:54, ich war so froh!!! Und niemand kann sich vorstellen, wie hat mir im Ziel Bier geschmackt :-) (aber nur 1 Glas..)

Žádné komentáře: