neděle 1. června 2008

Budapešťský trénink

Schvácená Lenkačlenka (po 1.kole běhu), v pozadí Budapešť
Tak nějak se vine zmiňovaná běžecká trasa
Rychleji běhající kolega z Rakouska ( i po 10 km s úsměvem na tváři)
Stejnou rychlostí běhající kolega z Německa (zbyl tedy i čas na společné foto)


Poslední dva květnové týdny mě služební cesta zavedla do Budapešti. Vzhledem k tomu, že jsem bydlela téměř v centru města, měla jsem nejprve obavy, zda najdu pro běhání vhodné místo. Můj maďarský kolega mi však naštěstí poradil, že cca7 km od místa mého ubytování se nachází rozlehlý lesopark se spoustou cyklostezek a běžeckých tras. S překrásným výhledem na Budapešť jako bonus. Okamžitě jsem zformovala běžecký oddíl o počtu 4 - 5 osob, abychom zcela naplnili auto a pravidelný běžecký trénink mohl začít. Přináším i obrazové zpravodajství...

Žádné komentáře: