sobota 7. června 2008

III Nocny Bieg Godzinny - Siemianowice Ślaskie 6.6.2008

Doplnění minerálů před závody aneb zátiší se startovním číslem a malým pivem.
Auffuellung der Minerallen alias Genrebild mit dem Startnummer und kleinem Bier.

Stadion ve tmě aneb není nic vidět. Stadion in der Nacht alias man kann NICHTS sehen.

Svěží před závodem. Frisch vor dem Wettkampf.



Svěží po závodu. Frisch nach dem Wettkampf.

Tak se mi to povedlo!!! Skoro o 1 km jsem si zlepšila svůj loňský výkon na nočním hodinovém běhu v polských Siemianowicích!!! Jedná se o závod, který se v počtu 110 účastníků běžel na běžecké dráze (400 metrů) na stadioně Mosir. Závod prvních 55 účastníků začal ve 21.40 a na jeho startu jsem stála i já. Měla jsem jediný cíl - zlepšit si svůj lońský výkon 10 960 metrů. A protože jsem věděla, že hodinu běžet vydržím vcelku bez problémů, byla jsem rozhodnuta hned na začátku nasadit tempo, které udržím po celý závod. Prvních 20 kol jsem si ještě počítala, pak v hlavě nastal chaos a já jsem běžela jen na tzv. "dobrý pocit". A vyplatilo se. Po 60-ti minutách běhu jsem dosáhla výkonu 11 854 metrů. Po celou dobu závodu bylo ideální počasí - chládek a stín (no bodejť by ne, když už byla tma). Ve 23 hodin běželo svůj závod dalších 55 účastníků, zatímco my z prvního jsme se už zvesela ládovali polévkou, čajem a fantastickými koláči (za účelem doplnění sacharidů). A i když pořadatelé poněkud nezvládali komunikaci s počítačem a výsledné umístění museli opravovat, já jsem byla spokojená. V ženách jsem skončila celkově 7.-má a mezi všemi účastníky celkově 66.-tá.

Es hat mir gelungen!!! Ich habe fast um 1 km mein Leistung verbessert (1 Stunde-Nachtslauf im Polen - Siemianowicie Ślaskie). An diesem Wettkampf hat 110 Laeufer teilgenommen. Ich habe nur ein Ziel gehabt - meine Leistung von Jahr 2007, d.h. 10 960 m zu verbessern. Nach dem Start um 21.40 bin ich ganze Stunde in dasselbem Tempo gelaufen. Zuerst habe ich die einzelnen Runden gerechnet aber nach dem 20.-ten war ich schon verwirrt und habe ich mich entschieden nur nach dem Gefuehl laufen. Es hat mich gelohnt- ich bin 11 854 m entlaufen.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Lenko, nešlo by překládat i pro Mořkovjany. Máš tam fanklub ale oni nerozumí česky, takže prosím ještě Mořkovsky. Dík Saša N.

Lenkačlenka řekl(a)...

SAšo,
neblbni, já nejsem jazykozpytec. Já se vždycky zapotím, i když to překládám jen do němčiny. Ale co bych pro své kolegy a kamarády neudělala!Doufám, že už jsi na tom zdravotně OK a běháš jako zamlada :-)

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Já myslím, že už to Saša dávno drtí o sto šest. Jeden úsek za druhým, přičemž navenek to stále vypadá, že jenom tak kluše. Na Hornické ho pak uvidíme jen na startu a pak až na bedně. Ostatně jak jinak :-)
Hele Lenkočlenko myslíš, že byl Saša někdy třeba čtvrtý ?