neděle 17. srpna 2008

Běh Hukvaldskou oborou 16. 8. 2008 - Lauf im Hukvaldy

Registrace - die Registration
Start
Lenkačlenka skoro v cíli - Lenkačlenka beinahe im Ziel
Laďa Dvorský kolega z MK Seitl téměř v cíli - Laďa Dvorský mein Kollege von MK Seitl beinahe im Ziel

Na Běh oborou se mi původně vůbec nechtělo. Jednak kvůli příšernému počasí, pršelo od nevidím do nevidím a taky jsem slyšela, že se jedná o trať náročnou, kdy se celých 1é kilometrů běží nahoru dolů a naopak. A já jsem si přece jenom týden po maratonu na nějaký náročnější běh netroufala. Nakonec jsem se odhodlala a za MK Seitl se tak běhu účastnili 3 běžci: já, Laďa Dvorský a Rosťa Bažanowski ve funkci fotografa alias paparazziho.
Startovalo se v Mniší krátce po 10-té hodině, takže jsme ještě stihli omrknout v televizi finiš našeho skifaře Synka do cíle, což nás pozitivně namotivovalo a pak jsme za doprovodu vytrvalého deště vyrazili na trať. V podstatě hned první kilometr vedl do kopce, následoval seběh kopce, pak zase do kopce a tak pořád dokola až k soše Lišky Bystroušky, kde byla otočka. Sama jsem byla překvapená, jak lehce se mi běželo, první kopečky jsem dokonce vyběhla úplně lehce. Trať mi navíc hodně rychle ubíhala, jednak byla hodně rozmanitá a jednak 10 km přece jen není totéž, co 42,195 km. A déšť jsem nakonec vůbec nevnímala. Do cíle jsem doběhla s časem 50:06. Byla jsem spokojená, závod jsem běžela pro radost a s radostí. A dospěla jsem k rozhodnutí-vzhledem k tomu, že se nejednalo o první kopce, které se mi běželi hodně dobře, zkusám se v budoucnu zúčastnit nějakého běhu do vrchu.
Co se týče organizace závodu, neměla chybu, všechno pěkně odsýpalo, nenastaly žádné zbytečné prodlevy, takže už ve 12.30 jsem byla doma v Ostravě. No trochu jsem zklamala svou malou Anetku, když jsem jí sdělila, že tentokrát jsem bez medaile, protože jsem ve své kategorii skončila čtvrtá. Tak se příště zkusím polepšit!

Zuerst wollte ich nicht an dem 10 Km Lauf in Hukvaldy teilgenommen. Es hat sehr viel geregnet und ich habe auch gehoert, dass es sich um eine anspruchsvolle Strecke handelt – bergauf bergan laufen...Und ich war nach dem Marathon noch ein bisschen muede.Dann habe ich aber meine Entscheidung geaendert. Der Start war um 10.00 Uhr. Schon der erste Kilometer sind wir bergauf gelaufen. Trotzdem war die Strecke sehr schoen, ungleichartig und sie ist mir sehr schnel vergangen. Im Ziel war ich mit der Zeit 50:06 zufrieden, der Wettkampf hat mir Freude gemacht. Nur meine Tochter Anetka war ein bisschen enttaeuscht-ich habe keine Medaille nach Hause gebracht, weil ich in meine Alterskategorii 4-te war.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Je vidět, že se stále zlepšuješ a že v Karviné to nebyla náhoda, jak někteří tvrdili.Mně osobně zaujal tvůj perfektní styl běhu.Vždycky tvrdím, že nemusím být první, ale musím u toho dobře vypadat.JEN TAK DÁL.Přeji další zlepšení za konkurenci mčj

Lenkačlenka řekl(a)...

Díky za povzbudivá slova

Anonymní řekl(a)...

Já bych ta slova jako povzbudivá neviděl. U běhu musí člověk vypadat jako při sepisování závěti, když běžíš na umělecký dojem, většinou to na čas není. A hlavně že to píše MČJ, kterého jsem už mockrát viděl s pohledem umírající laně v cíli závodů.
Saša N.

Lenkačlenka řekl(a)...

Sašo, to je otázka tzv. "úhlu pohledu" :-)

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Musím se zde zastat Lenkyčlenky, a nejen proto, že je naše :-)
Hele chlapi Lenkačlenka, jak ji znám, vždy běží na krev a při tom ještě drží techniku. Ještě by to chtělo pár tisícovek kilometrů a bude hvězda.
Chtěl jsem říci naše hvězda :-)

Lenkačlenka řekl(a)...

Rosťo díky,fakt jsi mi sympatický :-)