středa 6. srpna 2008

Do maratonu v polském Rybniku zbývá 63 hodin - bis Marathon in Rybnik bleieben 63 Stunden...

V cíli Ostravského maratonu - Ziel, Marathon in Ostrava 2007


V cíli maratonu v Rybniku - Ziel, Marathon in Rybnik 2007

Už jen 63 hodin mi zbývá do maratonu v polském Rybniku. Začíná 9. srpna 2008 v 9.00 hodin. Intenzivní trénink jsem zahájila 1. 6. 2008, trénovala jsem 4x týdně a nezapomínala ani na relax v podobě plavání a každodenního strečinku.

Svůj první maraton jsem běžela právě v Rybniku loni v srpnu s časem 4:48.Byl to pro mě fantastický zážitek. Další maraton následoval v září 2007 v Ostravě, doběhla jsem s časem 4:33.

No a nad mým časem v sobotu se zatím vznáší otazník...??? Včera jsem si zaběhala v pomalém vytrvalostník tempu 10 km, běželo se mi úplně lehounce. Ale ještě minulý týden to šlo ztěžka, možná bylo na vině obrovské horko. No uvidíme, každopádně mi držte palce!!!


Nur 63 Stunden bleiben bis Marathon in Rybnik (Polen). Start ist im 9. August 2008 um 9.00 Uhr. Mit dem Training habe ich im 1. Juni begonnen, ich bin 4mal pro Woche gelaufen, 1mal pro Woche habe ich geschwommwn und jeden Tag hebe ich Stretching gemacht.
Mein erste Marathon bin ich im August 2007 in Rybnik gelaufen, Zeit 4:48. Zweite Marathon bin ich im september 2007 in Ostrava gelaufen, Zeit 4:33.
Und Zeit im Samstag, eine grosse Frage. Gestern bin ich 10 Kilometr gelaufen, ohne Problemen. Aber vorige Woche war es nicht einfach, vielleicht wegen der Hitze. Mal sehen, drueckt den Daumen!!!

2 komentáře:

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

Hele Lenkočlenko, nechci Ti narušovat maratonské "ladění" formy v rámci Tvé vytrvalostní přípravy na vrchol sezóny, ale Nikos nás zve na OGURKY ! Saša sbírá olivy na Mallorce, my budeme sbírat okurky u Nika na Pustkovci :-)))

Anonymní řekl(a)...

Už jsem dosbíral ale moc mi za to nedali, spíše mě to dost stálo. Snad Ti ten maraton Lenko vyšel. Mi vyšlo aspoň počasí. Saša N.