neděle 10. srpna 2008

Maraton v Rybniku - osobní rekord... Marathon in Rbnik-Personalrekord



Tak se to povedlo!!! Dneska ještě nejsem schopná dát dohromady nějaký seriózní příspěvek na téma Lenkačlenka na maratonu v Rybniku. Ale určitě jsem schopna všem sdělit, že jsem zaběhla s časem 4:07:25. Což je v porovnání s výsledky loňského roku dosti výrazné zlepšení. Podrobné zpravodajství přinesu v pondělí nebo v úterý. Zatím jen pár fotek...


Es hat mir gelungen!!! Im Rybnik bin ich Marathon mit der Zeit 4:O7:25 gelaufen. Ich habe sehr verbessert.Heute bringe ich nur ein paar Bilder, mehr schreibe ich am Montag oder Dienstag...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

blahopřeji Lenko a úpřimně závidim,mrzí mě má neučast,ale špatně jsem to naplánoval, neměl jsem nechávat to malování áž na pátek...snad jindy
ahoj er