úterý 25. prosince 2007

Jen tak jsem si odskočila od plotny...


...a bylo z toho 3.místo v kategorii ženy.

Kdy? 23. prosince 2007

Kde? Na XX. ročníku Vánočního krosu v Bělském lese.

Závod ovšem nezačínal nijak slavně.Byla obrovská zima...jak "sviňa". Mému sebevědomí nikterak nepomohlo ani prohlášení našeho paparazziho Rosti B. a klubového kolegy Ladi Dvorského, cituji:" Lenko, my to dneska jdeme jen vyběhat, tak nám neuteč, dnes tě nepředběhneme..."Předběhli už po cca 200 metrech!!! V tento okamžik jedinou naději skýtal Vašek Procházka, který už před startem avizoval problémy s kolenem a rozhodl se volit pomalý běh, aby si ještě více nepřitížil. Nejprve to vypadalo nadějně, běžela jsem před ním a cítila jsem se velmí důležitě. Pýcha předešla pád...předběhl mě na cca 3,5 km!!!Ale nevadí, já jsem si nakonec: 1. krásně zaběhala

2. v ženách skončila 3.

3. a udělala si radost časem 28:53

Bohužel jsem se už nemohla zúčastnit závěrečného vyhlášení U Bohuše spojené s předáváním cen, tudíž nepřináším ani fotodokumentaci...No a nevím, zda to bylo tím během, nebo na mě přenesli bacil churavějící členové rodiny, nicméně ještě večer mě skolila horečka. Štěpánského běhu Porubou se zúčastním, protože potřebuji body do MSBP, ale budu ráda, když běh přežiju :-)

1 komentář:

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

S časem musíš být spokojena. Tuším, že to je první tvůj závod, který jsi běžela kilometr pod pět minut. Dokonce pod 4:50. Přesně 4:48 !!! Je zajímavé, ač tomu tréninku moc nedáváš, stále jdeš nahoru. Jsi fakt dobrá :-)
PS: Jako správný puntičkář musím poznamenat, že Vašek Procházka nemá problémy s kolenem, ale s lýtkem :-))