čtvrtek 27. prosince 2007

Štěpánský běh Porubou 26.12.2007



...byl pro mě utrpením. A tak jsem nevnímala vcelku přívětivé počasí, vcelku pěknou trať, po doběhnutí nepočkala na tombolu a ani pořádně " nezdrbla" s kolegy běžci. Běžela jsem totiž s teplotou a s virózou, potřebovala jsem nabrat bodíky do MBP a tak jsem neběžela o čas (nakonec za 1:13:56 ) , ale o doběhnutí. Obrovský dík patří Laďovi Dvorskému, který celou trasu běžel se mnou a morálně mě povzbuzoval. Přináším ukázky našich dialogů:


Laďo, mi je blbě, nemůžu.
Máš mžitky před očima, tmu před očima?
Nemám.
Tak vydrž, ještě to není infarkt.


Laďo, kolik zbývá ještě do cíle?
Asi 1 km.
To nepřežiju.
Přežiješ.


O milé zpestření závodu se postarala i naše nějak poslední dobou neběhající kolegyně Táňa-v části tratě, která vedla kolem jejího bydliště, přišla povzbuzovat i s dovádějícím Arnoštem (pro nezasvěcené-Arnošt je milý a hravý pejsek naší kolegyně).
Cca 500 metrů před cílem se před místní osvěžovnou zjevil Sandokan se židlí a Ostravarem v ruce (díky za loka), který vtipně glosoval průběh závodu a nabízel nezištně občerstvení a slovní povzbuzení.
V cíli jsem měla obrovskou radost, že mám běh za sebou a už se moc těším na příští ročník, který si doufám užiju v plném zdraví!!!!


Tady ještě o nic nejde, tady se jen rozcvičuji :-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ač nerad, musím Tě pokárat. Jít závodit s nemocí není zrovna dobrý počin.Jednak Tě to na delší čas může odrovnat ale taky to může mít trvalé následky. Já vím,že bodům do MBP se těžko odolává ale tak jak popisuješ své pocity, tak si myslím, že to ještě odležíš. Samozřejmě Ti přeju, ať tomu tak není ale radši to nedělej. Saša

Lenkačlenka řekl(a)...

Sašo, jdu do sebe. Od Štěpána odpočívám, neběhám, nesportuji (trpím) kurýruji se a vypustím i Hrabovou.Ono ale fakt nešlo odolat :-)

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Musím trochu požalovat. Říkal jsem Lencečlence , když jsem ji do Poruby vezl, že by to raději měla vypustit. Viděl jsem ji v očích a obličeji, že je nemocná. Byla taková nějaká ZPUCHLÁ ve tváři:-) ale nedala si říci. Prostě komu není rady, tomu není pomoci :-)
Jo, jo , to je mládí... To my staříci si dáváme bacha :----)

Anonymní řekl(a)...

Něco na tom Rosťo bude, v mládí jsem si taky nedával bacha a v 18-ti jsem se musel ženit. Ještě že se Lenka nebude muset znovu vdávat. Takže Lenko pěkně to vylež, na Silvestra místo šampaňa čajíček a místo chlebíčků suchary a bude Ti odpuštěno.Saša

Lenkačlenka řekl(a)...

Já už bych se znovu nevdávala, neb chybami se člověk učí :-)Já teď stejně nemám na blbiny čas. Ježíšek mi donesl sporttester Suunto a od Vánoc nejsu v klidu, neb údajně srozumitelný návod je pro mě cosi, co je psáno řečí mi neznámého kmene...
P.S. Sašo a neběžel jsi náhodou Štěpánský běh s pochroumanou Achilovkou? A je to rozumné...?To nic, já jen tak :-) Budu vám oběma mudrcům a mudrlantům držet palce na Hrabovou.Věrná fanynka LčW