pondělí 10. prosince 2007

Kde běhat na ovále


Přijďte si zaběhat do Sportovního areálu Poruba
Už nějakou dobu dumám nad tím, kde běhat v období dešťů, sněhu, náledí, brzké tmy a kde trénovat úseky a přidávat tak na rychlosti. Dneska si jen tak brouzdám po netu a našla jsem tohle:
Společnost SAREZA, s.r.o. nabízí návštěvníkům novinku, možnost si bezpečně zaběhat na profesionálním povrchu. Zájemci o kondiční běhání mohou navštívit Sportovní areál Ostrava - Poruba, na Skautské ulici, kde je jim k dispozici atletický ovál denně od 8:00 - 19:00 hodin. Provoz zajišťuje správce tenisových kurtů, T.: 732 358 378 a cena je 20,- Kč/osobu/hodinu.
No a po kondičním běhu je to ze stadionu kousek na bazén a do sauny - ať na nás SAREZA co nejvíce vydělá :-) (Upozornění: já ani nikdo z mých blízkých není zaměstancem, majitelem, tichým společníkem ani jinak profitující osobou!!!) Každopádně ze SAREZY to už není tak daleko do Táty...

6 komentářů:

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

Na ovále v Porubě jsem kdysi párkrát běhal a nikdo proti tomu nic neměl. Jarda Hrabuška tam chodí běžně a zadarmo :-)
Apropós, v životě jsem žádné úseky neběhal a co vím, tak ty taky ne! Dokonce nemám žádného trenéra. Jenom jednoho učitele tance, který mi cca 2-3x týdně naordinuje tango s nějakýma ploužákama mezitím.Prostě podle hesla Cvičme v rytme !

Anonymní řekl(a)...

Kurňa tak oni to zpoplatnili? Moc často jsem tam teda letos úseky nechodil (les je les ;-) ale vždy zadára.

to Rosťa: zkus to ... ty úseky, kopečky apod. Zabere Ti to méně času než "klasika" a budeš rychlejší ;-)

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

to Šela: Ja nechcu byt rychlejši. Ja chcu byt nejrychlejši :-)

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

Lenkyčlenky Gruner Veltliner. To Veltlínské zelené od neznámého autora je opravdu chrocht chrocht. Jako milovník vína jsem nucen konstatovat, že cena kvalitě neodpovídá. Ta láhev by měla stát kolem 130-160,-Kč a ne 55,-Kč. Very good kauf :-)

Anonymní řekl(a)...

Kde přesně vlastně je ta hospoda U Táty?
Libor M.

Lenkačlenka řekl(a)...

Rosťo, mám hrozně velkou radost!!!Že ti chutná a tak.Příště tě tedy s tvým svolením zařadím do spolku odběratelů (ale bacha-další dodávka bude až na Velikonoce).

Libore M.- hospoda U táty je v Ostravě-Porubě blízko Duhy :-)